Avatar billede jimo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Navn til en kolonne

Jeg har et problem. Jeg er ved at lave en hp www.religions.dk den er opbygget med tabeller men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af at navngive de forskellige kolonner i mine tabeller. Dette har jeg brug for da mine undersider skal kunne vises i den midterste kolonne.
Can you help me ???

Hilsen Jimo
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:50 #1
sådan her du mener ?" ( class="table1" )
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:51 #2
ja men kommer mine links så til at være target="table1" eller hvordan gør jeg ???
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:52 #3
hmm ... er ikke helt med tror jeg...
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:52 #4
er det php du bruger ? .. kan du ikke bruge include mode ?!
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:56 #5
i din .css fil skriver du evt. ( .table1 ) og redigere den i .css filen farver osv ?
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 20:58 #6
jeg vil have at når man fx trykker på kontakt webmasteren så åbner man ikke en ny side, men derimod lukker siden op i den midterste kolonne... Hvis jeg kalder den class="tabel1" skal mit link så havde inklueret target ="tabel1" ? eller hvad skal jeg gøre. Bær over med en "nyklækket internet interesseret hjemmeside laver" som mig :-))

Jimmy
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
13. december 2002 - 21:05 #7
jeg takker for svarene,  og prøver det du siger.... her har du dine velfortjente point ! :-)