Avatar billede cools Nybegynder
12. december 2002 - 23:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MP3 og diverse video er begyndt at hakke i lyden.

Jeg har en XP1900 med 512Mb DDR333, 120 Gb GPX ibm disk, OS XP pro eng.

Det er først noget som den er begyndt på de sidste par uger.
Jeg har rodet en del med at installere/afinstallere diverse codec.
Nu har jeg installeret Nimo5.8 i stnadard med Xvid og fjernet FDDshow.
Så har jeg installeret Divx 5.02.
Jeg kører nu med WMP 9.0 Beta, men der var samme problem med den tidligere version, som jeg mener var 8.0

Er dre nogen som har hørt om dette før?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
13. december 2002 - 11:29 #1
Ja, jeg har haft samme problem engang.
Jeg fandt aldrig ud af hvad der egentlig var galt, men jeg lavede en systemgendannelse til før det gik galt, så virkede det.
Prøv det hvis du har mulighed for det.
Avatar billede frost11 Nybegynder
13. december 2002 - 11:36 #2
der kan jo selvfølgelig være mange muligheder for hvad det kan være.
mit bud er kan det være din HD som er ved at være fyldt helt op, for det sløver systemet enormt meget, men generelt kunne en diskoprydningen være en god ide og husk nu den partitionering med jævne mellemrum det forbedre da performance
Avatar billede silkjaer Nybegynder
13. december 2002 - 16:45 #3
defragmentering mener du ? Jeg gider ikke partitionere mine diske om engang imellem...
Avatar billede frost11 Nybegynder
19. december 2002 - 16:34 #4
ja selvfølglig mener jeg defragmetering var vist lidt forvirret da jeg skrev det hmmmmmmm
Avatar billede cools Nybegynder
15. januar 2003 - 19:29 #5
Ingen løsning.