Avatar billede a-torsten Nybegynder
11. december 2002 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

S: Ericsson R380 Smartphone m. Touchscreen

Ericsson R380s Smartphone m. Touchscreen

Dual band smart-phone til synkronisering med PC

Ingen sim-lås.

Perfekt stand.

Farve: Classic blue

Du får hele org. pakken. Telefon med oplader, synkroniseringskabler, org. software (til bla. Lotus Notes og MS Outlook), table stand, alle manualer på dansk + engelsk.

Uanede muligheder: SMS (op til 39000 tegn), WAP, E-mail, diktafon, kalender, kontaktpersoner (flere tusind), note pad, synkronisering med PC, alarm, modem, regnemaskine, spil, infra-rød port, genkendelse af håndskrift, håndfri betjening osv osv.

Pris : Kom med et bud....

Er evt interesseret i at handle med anden telefon...

-Anders
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
11. december 2002 - 21:46 #1
Jeg har en Defekt 3310. Vi kunne jo bytte ligeover. ;-)!!!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
11. december 2002 - 21:48 #2
Jada... Sjove dig
Avatar billede ghettofamilien Nybegynder
16. december 2002 - 15:07 #3
Hvor gammel er den? Er den software opdateret? Prislejet, hvad ligger det på? havde selv tænkt en panasonic gd67 lige over
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. december 2002 - 16:41 #4
ghetto....

Den er 1½ år, men har desvære ikke kvittering til at bevise det....

Den er opdateret til nyeste version software for 14 dage siden....

Prislejet er nok ala sådan en gd67 ....

Du kan skrive til anders@team4.dk eller icq:21549053 hvis du er interesseret...

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. december 2002 - 12:19 #5
Ghetto..??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. januar 2003 - 19:29 #6
Soldt til ghetto