Avatar billede fader Nybegynder
11. december 2002 - 18:55 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

hvor kan man få sodavandsautomat

Er der nogen der ved hvor, eller ved hvilke firma man kan få sådan en sodavandsautomat til at stå på en virksomhed eller skole.

-Fader
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
11. december 2002 - 18:58 #1
Det tror jeg alle bryggerier stiller gratis op hvis man køber nok sodavand.
Ring til dem.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
11. december 2002 - 18:58 #2
www.cocacola.dk har jeg set det på på et tidspunkt. Tjekker det lige ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. december 2002 - 18:59 #3
Coca-cola reklamerer med , at hvis det er en virksomhed med over 50 ansatte , stiller de gratis en automat op.
Dette burde også gælde skoler.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
11. december 2002 - 19:03 #4
Kan ikke lige finde det på deres site, men de har også lavet den lidt om. Ellers så kontakt dem som pelkjaer foreslår ;o)
Avatar billede siz23 Nybegynder
11. december 2002 - 19:04 #5
men husk lige på at der er hvisse regler for hvem der må stille en sodavands automat til rådighed, fx. på skoler plejer kantinen at have monopol på det område.
Avatar billede sukos Juniormester
11. december 2002 - 19:04 #6
Du kan osse få et tlf. nr. på en fyr som forhandler automater/"syre" til samme. ???
Avatar billede jefa Nybegynder
11. december 2002 - 19:48 #7
Du kan leje ved diverse bryggerier, Albani, Carlsberg osv...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. december 2002 - 19:50 #8
Alt efter hvor mange sodavand du kan garantere at der bliver drukket stiller de den gratis op, eller du skal betale et mindre beløb
Avatar billede postndk Nybegynder
11. december 2002 - 20:10 #9
CocaCola gør det hvertfald.
Avatar billede iq-n Nybegynder
11. december 2002 - 22:47 #10
ville du til at være som Jubii ejeren?
Avatar billede fader Nybegynder
12. december 2002 - 09:56 #11
takker for jeres svar det er til min skoleselevråd......vender tilbage når jeg har undersøgt svarne/mulighederne

-Fader
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 09:58 #12
I skulle tagoe og drikke noget vand i stedet, det er meget sundere og helt gratis. Hvorfor ikke gå i spidsen for en sundere ungdom? I ender jo med sukkersyge og fede maver allesammen ;)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. december 2002 - 09:59 #13
*G* og jeg henter 2 rammer cola på halmtorvet om ugen...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 11:07 #14
2 rammer, du må være meget tørstig
Avatar billede sukos Juniormester
12. december 2002 - 12:34 #15
hmm, jeg er nu osse gået over til øl! :O)
Avatar billede fader Nybegynder
14. januar 2003 - 18:39 #16
jeg har ikke rigtig fået m noget afvide jeg ike viste
Avatar billede Hlinde Praktikant
25. februar 2020 - 12:17 #17
Der findes flere virksomheder der tilbyder den slags, med flere forskellige modeller for betaling. Det vigtigste nu til dags er nok at automaten kan modtage de nyeste betalingsmetoder som fx mobilepay og apple pay.

Jeg fandt fx denne
https://vendingautomater.dk/vending-automater/sodavandsautomat/