Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 20:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvem skal man kontakte hvis man vil til demostration!

JEg ville gerne være med til demostrationen!
Men ville være helt med, det ville sige sammen med de folk som har det sjovt!

Personer som ikke har noget fornuftigt at sige bedes ikke ligge et svar eller lignene
Avatar billede caroc Praktikant
10. december 2002 - 20:30 #1
hvor vil du til demo henne?
ved ikke om jeg har forstået dit spg. rigtigt --> men man skal melde demostrationen mindst 24 inden til politiet..
Avatar billede klojs Nybegynder
10. december 2002 - 20:31 #2
Du kunne måske kontakte politiet. De skal jo kende til alle demonstrationer.
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 20:32 #3
I kbh på fredag, og jeg skal finde de andre som skal til demostration ( måske ikke helt lovlige måde!
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 20:32 #4
Demostration på fredag er vidst meldt til politiet
Avatar billede fynbo Nybegynder
10. december 2002 - 20:33 #5
dkfdjkdfdsljfkds
^ ufornuftigt ;)
Avatar billede caroc Praktikant
10. december 2002 - 20:41 #6
kontakt nogle foreninger du ved komemr til demostrationen..
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 20:43 #7
hvor kontakter man de Autonome
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
10. december 2002 - 20:59 #8
Det lyder som om du søger efter en gruppe hætteklædte unge som skal ud at smadre biler, butiksfacader og mennesker for 'sjov', og ved ikke lige hvor du kan melde dig ind i deres voldsklub.

Der må jeg nok desværre melde pas...

Pas på med at opfordre til ulovligheder på eksperten. Ting som du skriver her _kan_ være ansvarspådragende for eksperten.
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 21:04 #9
Ved det godt. men jeg har ikke snakket om at smadre ting!
Avatar billede mindfields Nybegynder
10. december 2002 - 21:30 #10
hmm ingen rigtige svar
Avatar billede fromsej Praktikant
10. december 2002 - 22:17 #11
Ang. at kontakte de automonotone.
Autonom betyder frit oversat " jeg kan selv hente min bistandshjælp " , så prøv der.
Avatar billede mat Nybegynder
10. december 2002 - 22:20 #12
Du kunne jo prøve ungdomshuset, jeg har hørt at de autonome hænger ud der ;)