Avatar billede jsb Nybegynder
10. december 2002 - 15:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan Ipaq 3630 køre pocketpc 2002

Kan jeg opgradere en Ipaq 3630 til nyeste version af pocketpc systemet (2002), hvor kan jeg i givet fald købe det, hvad koster det og kan jeg selv foretage installationen?

Det kan godt være det her er let, men jeg ved intet om Ipaq og pocketpc. Jeg har bare fået besked på at finde ud af det.
Avatar billede pzycho Nybegynder
14. december 2002 - 18:01 #1
Jeg har selv haft en IPAQ 3660 og den kunne sagtens opgraderes til Pocket PC 2002. IPAQ 3630 er bare en med mindre ram, så det tror jeg ikke der er noget problem i. Du kan sagtens selv gøre det, man slutter den bare til PCen og kører setupen fra PC. Herefter guides man genne processen, hvor man også får mulighed for at tage backup af sin gamle rom.
Avatar billede jsb Nybegynder
18. december 2002 - 08:27 #2
Fedt, så mangler jeg bare at finde ud af hvor det kan købes og hvad det koster. Jeg har ledt rundt omkring med synes ikke rigtigt at det er muligt at finde nogle oplysninger.
Avatar billede beef12 Nybegynder
18. december 2002 - 08:31 #3
http://www.compaqordercenter.com/iPAQ2002upgrade/secdefault.asp

Det kan du gøre her, men compaq's web-server skal lige los, så man kan ikke komme ind på den lige nu :o(
Avatar billede jsb Nybegynder
18. december 2002 - 08:35 #4
Ok, det vil jeg prøve senere når Ipaq'en er kommet retur efter batteriskift i Holland.

Jeg vender tilbage ;-)
Avatar billede beef12 Nybegynder
18. december 2002 - 08:42 #5
oki. Forresten skulle der stå i mit indlæg at web-server skulle lige HAVE ET los ;o)
Avatar billede jsb Nybegynder
30. december 2002 - 12:03 #6
Jeg har nu forsøgt at benytte linket ovenfor, men det er i følge Compaq nedlagt. Så jeg prøvede at spørge dem hvordan man kunne gøre, jeg spurgte:

Er det stadig muligt at bestille PocketPC 2002 opgraderingen som nævnt her?

http://h18020.www1.hp.com/newsroom/pr/2001/pr2001090601.html

http://h18004.www1.hp.com/products/handhelds/pocketpc/2002faq.html

Hvis det er muligt kan I så fortælle mig hvordan jeg gør dette.

Hvis ikke det er muligt hvorledes kan jeg så opgradere min Ipaq?

Og fik dette svar: Det er ikke længere muligt at bestille denne opdatering, men det er muligt at benytte samme opdatering til flere iPAQs. Så har du en kollega eller bekendt der ligger inde med opdaterings CD'en, kan du bruge den. Eneste anden mulighed er at bestille til en adresse I USA og få den sendt til Danmark...

Venlig hilsen /Best Regards
HP Frontline

Så beef12 dit svar var jo korrekt engang, men det virker ikke mere.
Avatar billede beef12 Nybegynder
30. december 2002 - 13:59 #7
det kan jeg godt finde ud af til dig i det nye år. Jeg skal nemlig have opgraderet min, så jeg ringer lige til Compaq og finder ud af hvorledes...

Jeg poster det jeg finder ud af under det spm...

Godt nytår