Avatar billede netzie Nybegynder
09. december 2002 - 17:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

REGCLEAN !!!?

Hej,

Hvilket program kan anbefales til at afinstallerer programmer såsom Norton AntiVirus og F-Secure, da begge SVINER ufatteligt meget alle vegne!!??
Jeg er ingen haj i Reg databasen og ønsker et program der selv kan fjerne diverse entries i registringsdatabasen.

Og hvilket program kan checke REG db'en og fjerne ting og sager der ikke længere findes på maskinen ETC.

Sig nu ikke REGCLEAN.EXE !!! :-)

NT 4.0 Service pack 6 - IBM Tp 600
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2002 - 17:11 #1
Så siger jeg regcleaner: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml - det er ikke det samme ;)
Avatar billede onki Nybegynder
09. december 2002 - 17:11 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2002 - 17:11 #3
.
Avatar billede sekam Nybegynder
09. december 2002 - 19:12 #4
Prøv NBG Cleaner. Det er et af de mere avancerede af den slags.
Link: http://www.tometric.ru/nbg/index.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2002 - 14:15 #5
halloooooo??????
Avatar billede netzie Nybegynder
15. januar 2003 - 13:51 #6
Hejsa,
Den avancerede løsning (sekam) var MEGET avanceret og gjorde mig mere nervøs end tilfreds. Jeg valgte at downloade REGVAC (en støvsuger) der rensede min reg. database. Det gik nemt og smertefrit og resultatet er ok. Jeg hentede derefter også RegCrawler fra download.com og brugte den til at kikke mere grundigt på hvad der skedte i min puter (specielt hvad der startede automatisk)
Der blev regcrawler sin tid værd. Jeg søgte efter de ting der var i min opstart (ref min memory) (fåes frem med Crtl+alt+del) og slettede det der ikke passede mig. Blandt andet anvendte jeg Adware (der renser Spy-ware) ud af puteren) men åbenbart ikke alt. Så jeg fik ryddet ganske pænt op på både min NT 4.0 (Det mest stabile OS jeg nogensinde har haft) og min nye super cpu med XP Pro (ET Phone home OS).

Hygge

Netzie