Avatar billede bils Nybegynder
08. december 2002 - 21:26 Der er 5 kommentarer

Login til hjemmeside

Hej eksperter!!
Hvor kan jeg finde et system, så jeg kan logge ind på min sideog først fjerne den når siden er færdig?

Det skal være en i retningen af den, der er her på Eksperten.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
08. december 2002 - 21:32 #1
Hvis du hotel understøtter ASP så kan du bruge denne :

http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=12&id=28&tech_id=1

/cygnet
Avatar billede bils Nybegynder
08. december 2002 - 21:35 #2
Kan jeg ikke lave det selv i Front Page?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
08. december 2002 - 21:35 #3
lytter med
Avatar billede cygnet Praktikant
08. december 2002 - 22:08 #4
Du kan lave noget med der kommer en pop-up i javascript .. kan du bruge det ?
Avatar billede sukos Juniormester
08. december 2002 - 23:50 #5
Hvis din side ligger på en server som understøtter PHP, kan du jo bruge dette f.eks.
http://www.sukos.dk/php/login/logind_igen/login3.php