Avatar billede mr.rolle Nybegynder
08. december 2002 - 13:55 Der er 4 kommentarer

Overførsel

Et enkel spørgsmål:Hvor finder jeg et sted på dansk hvor jeg kan lærer at overfører en side på min computer til en hjemmeside????
Avatar billede dittmer Nybegynder
08. december 2002 - 21:35 #1
Hvis du har en alm. udbyder, så kan du da få en instruktion derfra. Det er nok FTP, du skal bruge, og det er ikke særlig svært...

Du skal bruge en (god) FTP-klient (f.eks. CuteFTP, WS-FTP, ... - findes f.eks. på www.tucows.com), og så skal du blot kende brugernavn, password og placering af filerne på din server. Så spiller det bare...
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
08. december 2002 - 23:21 #2
Tak for dit indlæg men jeg skal bruge et på DANSK.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
08. december 2002 - 23:23 #3
prøv evt søgemaskinen på eksperten.dk
Avatar billede dittmer Nybegynder
10. december 2002 - 14:16 #4
Der er vel osse nogle af de danske ISP'er, der har en vejledning på dansk, er der ikke? Ellers kan man da med rette bede dem om at få fat i en...