Avatar billede moss Nybegynder
07. december 2002 - 23:05 Der er 7 kommentarer

SPV..... film

Hvordan får jeg film over på min nye SPV. Det er noget med at de skal komprimeres, jeg ved bare ikke hvordan, har aldrig prøvet.
Jeg har købt 128 mb sd ram til samme formål.

På forhånd tak !!!
Avatar billede -simon- Nybegynder
07. december 2002 - 23:46 #1
Lidt urelavant, men:

Hvor meget har du givet for abudement ? hvor meget ringer du for i min. ?
Avatar billede zliber Nybegynder
08. december 2002 - 00:16 #2
Det giver jo ikke ligefrem mening det her...
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. december 2002 - 02:01 #3
ja...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. december 2002 - 02:12 #4
Kig på http://www.modaco.com/SmartPhone/ der er mange der skriver hvordan de har gjort og hvilket format/bitrate/kbps osv de har brugt.

Men jeg tvivler på det er fedt at se en rigtig film på SPV, jeg har konvertetet et par musikvidoer og det er komplet umuligt at få et skarpt billede + det lagger, den kan ikke gå fullscreen og lyset i skærmen slukker hele tiden :(
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
15. december 2002 - 02:05 #5
Desuden kører det endnu dårligere hvis man lagrer det på SD kort... den læser simpelthen ikke hurtigt nok til at det kan køre jævnt.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
16. december 2002 - 10:19 #6
Det er vist noget med SD kort er hurtigere en MMC hvis det er..
Avatar billede fej Nybegynder
04. juni 2003 - 18:21 #7
Man kan downloade en DivX player til SPV'en. Så kan man altså se film i fuld skærm og i 25 billeder/sek!
Check den har side:
www.coolsmartphone.com