Avatar billede ogg Nybegynder
07. december 2002 - 19:04 Der er 13 kommentarer

Vurdere site

Nogle ideér ?? Eller er den god nok indtil videre ?
Den er ikke færdig endnu.

http://www.friserverplads.dk/mats1122/index.html
Avatar billede fckcasper Nybegynder
07. december 2002 - 19:07 #1
har du domænet hotornot.dk
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
07. december 2002 - 19:10 #2
andre farver på linksne ude til højre..
Avatar billede ogg Nybegynder
07. december 2002 - 19:10 #3
Hvorfor det ?
Avatar billede fckcasper Nybegynder
07. december 2002 - 19:12 #4
ellers er det da et dårligt logo
Avatar billede ogg Nybegynder
07. december 2002 - 19:13 #5
Det er ikke et logo, men et billed.
Avatar billede cdc Novice
07. december 2002 - 19:13 #6
Få styr på nine fonts, du må ikke blande som du gør med en Times i menu og en arial/verdana i midten
Farven rød ved hover ikke så pen til din baggrund
Avatar billede cdc Novice
07. december 2002 - 19:13 #7
svarer også lige
Avatar billede ogg Nybegynder
07. december 2002 - 19:14 #8
Hvilken hover farve vil så være god tror du ?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
07. december 2002 - 19:20 #9
Hej.

Design mæssigt syntes jeg personligt den er meget "kantet" ikke særlig in kunne hvertfald godt bruge et frisk pust...

Farverne er gode hver for sig men ikke smmen dit farvevalg er noget som jeg personligt ikke bryder mig om blandt andet den gule er ikke særlig fed.

Men dette er jo bare personlige meninger vis du selv syntes det er et fedt design syntes jeg du skal bruge det og være stolt.

/Thomas Nielsen
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
07. december 2002 - 19:22 #10
Lige en ting til.

Prøv f.eks. at kigge på cwd.dk der er hvertfald noget inspiration at hente :-)

/Thomas
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
07. december 2002 - 20:12 #11
jeg er ikke så meget inde i det, men mangler der ikke et "target" på linksne ved de 3 flag oppe i hjørnet?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
08. december 2002 - 10:35 #12
som teknisk designer siger - det er en gammeldags design.

kig på www.colormatch.dk for at finde nogle farver der passer sammen.

og kig så lige forbi http://www30.brinkster.com/criteriu/index.asp?page=cool -- der er masser af inspiration
Avatar billede nicklasb Nybegynder
31. december 2002 - 13:59 #13
Syntes fanme det er plat at man ikke kan lukke sine spørgsmål, når man enda har fået taget siden ned.. Det kan da ikke være fordi du mangler tid i dette tilfælde..! LUK det dog når der er nogle der har gevet dig et svar!!