Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Flytning af Reklamen i emails.

Var det ikke muligt at flytte jeres reklame i de emails, i sender ud, således at det spørgsmål man deltager i, kommer først, og så reklamen.. Jeg tror jeg har klikket på reklame-URL\'en i stedet for spm-URL\'en, mindst 20 gange indtil nu, og det er selvfølgelig glædeligt for jer, med så mange klik, men alligevel.. det er irriterende, at man klikker, henter et andet program, og når man så regner med at siden er loaded, og vender tilbage til browseren, så er det den forkerte side der er der..

Bare et forslag.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:20 #1
Det er desværre ikke aftalen med annoncøren, som jo ønsker at blive set. Vi har i øvrigt ingen interesse i fejlklik, da det ikke fører til reel trafik hos annoncøren. Jeg tror det er et spørgsmål om tilvænning, ikke at trykke ved en fejl.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:21 #2
Det tror jeg nu ikke :((( har optil mange gange trykket forkert og får grå hår af det hver gang...
Men desværre så er det jo jer der skal leve af de penge så man Yurk, skal vel vænne sig til det :((((((
Avatar billede altinet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:23 #3
Måske kunne man lægge det faste antal \"reklame-linier\" ind i alle mails, også dem der ikke indeholder købt reklame. I kunne evt. lægge et link til reklame-kontakt hos jer. På den måde ser alle mails \"ens\" ud, uanset om der ER reklame i eller ej, og man vil hurtigt vænne sig til at kigge det rigtige sted?!

:-) Lars
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:26 #4
maniacdog>> Jeg har forsøgt at forklare i Nyhedsbrevet og eNyt hvad alternativet er. Vi arbejder på mange spændende ting, og forsøger at holde trit med de mange ønsker, som kommer ind. Det koster da penge, og de skal komme et sted fra. For hver gang du som bruger ser et reklamebudskab, har du hjulpet til den videre beståen/udvikling af Eksperten, så det synes jeg egentligt burde opfattes positivt ?!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:27 #5
admin: Selvfølgelig er det i alles interesse at Eksperten forbliver et gratis web-sted, men
altinet har måske fat i noget.. altså at gøre det nemt for os.. det er jo nok bare et spm om tilvænning *suk*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:30 #6
altinet/gauntlet>> Jeg synes ikke umiddelbart at vi skal sætte noget \"fyld\" på E-mails, uden at det er absolut relevant.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:33 #7
Heller ikke evt, et par <BR> tags, i mails uden reklame? Blot så vi ikke skal sidde og kigge efter linket.. jeg glor aldrig på emails fra eksperten, jeg læser Emnet, og er det interessant markerer jeg mailen og klikker på det første det bedste stykke uderstreget blå tekst jeg møder ..

det er så min fejl jo ;)
Avatar billede altinet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:33 #8
I behøver ikke at sætte fyld i. Blot tilføje ekstra 7 linier i toppen (er det ikke det antal?). Så falder øjnene det samme sted hver gang, når man bladrer igennem de modtagne mails.

Bortset fra det....så tror jeg vi er flere der gerne vil vide mere om hvordan man kan reklamere i jeres mails,...og hvad det koster *S*

:-) Lars
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:34 #9
øhm, jeg fik ikke sagt det jeg ville.. jeg klikker altid SAMME sted i mailen, med fyld ville det være nemmere at klikke det rigtige sted, når vi har vænnet os til at der er to URL\'er i mailen ;)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:35 #10
ja, hvor mange points koster reklame ? ;)))
Avatar billede maniacdog Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:41 #11
admin> Er det egentligt overhovet ikke muligt og skaffe penge en andet sted fra?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. oktober 2000 - 14:44 #12
gauntlet>> Vi har måske fundet en komkurrence, som kan være \"fyld\" indtil 31.12.2000.

maniacdog>> Jeg hører gerne forslag ?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
18. oktober 2000 - 15:39 #13
Admin: Sejt, en konkurrence.. det skal nok bli\' sjovt :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:02 #14
Hvad med en reklame dialogboks der popper frem inden man når ind på et spørgsmål? Så er det da i hvert fald ikke i mailen og man kommer 100% stadig til og se det?

Eller...hvad med om brugerne af eksperten hver betalte f.eks. 20 kr, eller 50 hver måned?
Der må da være nogle brugere som er friske på og beholde eksperten.dk, jeg mener de 20 kr pr. måned er da godt givet ud?

Har i undersøgt andre former for pengeinkrævning?
Hvis ja, hvilke?
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:09 #15
maniacdog>> Jeg kan kun sige at jeg ville falde fra, hvis jeg skal til at abonnere på eksperten, og jeg ikke at jeg er alene!

Jeg bruger hver dag 1½-3 timer på eksperten, med at kigge på spørgsmål ... og prøve at finde nogle svar og gider faktisk ikke at betale for at svare på andres spørgsmål.

For at en site - som så mange andre - skal kunne løbe rundt, rent besøgsmæssigt, skal den være gratis! Jeg render heller ikke rundt på alle mulige sex sider, da de koster penge.

Det eneste gode ved eksperten, i forhold til at \"hjælpe\" sider, er at den er dansk. Jeg kunne sagtens bruge en anden engelsk side.

Jeg vil hellere se på reklamer end at jeg gider at betale ..
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:10 #16
\"og jeg ikke at jeg er alene!\" <-- WOW!

Det der skulle stå var: \"og jeg tror ikke at jeg er alene!\".
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:42 #17
hehe
enig, men jeg er bare lidt irreteret over de reklamer... Jeg ville da også helst kunne bruge den gratis. Men der må da være en anden vej?
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. oktober 2000 - 06:39 #18
Tja, jeg har vænnet mig til at trykke uden om... men det hjælper jo ikke jer andre.