Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
06. december 2002 - 22:00 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Proxy??????

Jeg ville gerne lige vide om det ville hjælpe på min anonymitet når jeg downloader f.eks. winzip igennem en proxy-server????

Mange tak på forhånd!!

MVH:ZWORDFISH
Avatar billede cougar Nybegynder
06. december 2002 - 22:04 #1
Selvfølgelig gør det det, så er det proxy serveren som henter filen, brug evt. www.megaproxy.com
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
06. december 2002 - 22:06 #2
ja men er der overhoved ingen chance for at nogen kan finde tilbage til min IP-adresse?????
Avatar billede cougar Nybegynder
06. december 2002 - 22:08 #3
Nej, det er proxy'en som er "afsender/henter" af filen, så derfor er det kun dens ip som kan traces.
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
06. december 2002 - 22:22 #4
Så jeg skal ikke være bange for at blive hacket eller blive forfulgt af APG? ikke fordi jeg gør noget ulovligt!!
Avatar billede cougar Nybegynder
06. december 2002 - 22:26 #5
Nej, det vil jeg ikke mene. Dog er det minus ved proxy servere at hastigheden typisk falder en del. Isæt hvis informationerne (statisk html eller filer) ikke er cache på forhånd.
Avatar billede kichian Nybegynder
06. december 2002 - 22:26 #6
Uhhh..Og WinZip er farlig... Du behøver ikke <couger> WinZip er også til at hente fra http:/www.tucows.com. Alt after udbyder også fra http://tucows.worldonline.dk/.
Og hvis du er ude på at skjule dig, så er det kun med at formål.. At lave <lort>. Så vær beredt. "We'll watching You!"
Avatar billede kichian Nybegynder
06. december 2002 - 22:30 #7
Og ShareWare kan APG ikke knalde dig på. Følg din samvittighed og fornuft, så har APG intet at komme efter. Find en Pirat-kode til WinZip, så har du vist et problem med samvittigheden, ikke sandt?
Avatar billede pollux Nybegynder
06. december 2002 - 23:09 #8
lol - APG har intet med programmer at gøre (fx. winzip), de "beskytter kunstneren" der har lavet spil, film eller musik.
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
08. februar 2003 - 17:24 #9
Vi deler points mangler nemlig nogle! Tak for svarene!