Avatar billede pollux Nybegynder
06. december 2002 - 15:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge?

Hejsa....
I kan vel næsten gætte hvad mit spørgsmål vil være, nemlig hvilken internetforbindelse og udbyder jeg skal vælge. Jeg har nemlig lovet mig selv at jeg skal have noget hurtigere og bedre. Så hvis I vil hjælpe mig med at finde en hastighed og en udbyder vil jeg da blive glad, desuden belønner jeg den der kommer med det bedste forslag med 200 point.

Mine krav til forbindelsen:
Statisk IP-adresse.
Mindst 512 Kbit/s downstream(helst 1024 Kbit/s).
512 Kbit/s upstream.
Stabilitet.
Max pris: 700 kr. om måneden.
Mht. router er jeg lidt ligeglad, da jeg selv ejer en nu, og hvis der følger en med til forbindelsen skader det da heller ikke.

Her er de tilbud jeg selv fandt mest interessante:

http://www.esenet.dk/ (Jeg bor i Esbjerg)
http://privat.tiscali.dk/adsl/1024512router/index.php
http://boomtown.net/adsl/index.php

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede cougar Nybegynder
06. december 2002 - 15:38 #1
Jeg kan anbefale Cybercity, de er stabile og forholdsvis billige.
se: www.cybercity.dk.
Avatar billede pollux Nybegynder
06. december 2002 - 15:45 #2
Jeg kan godt sige på forhånd at jeg ikke har lyst til at købe hos cybercity...andre forslag?
Avatar billede donwang Nybegynder
06. december 2002 - 15:48 #3
Køb aldrig Piscali!!! Men prøv at se på www.tele2adsl.dk ;o)
Avatar billede pollux Nybegynder
06. december 2002 - 15:50 #4
Nå ja - sorry, jeg glemte at sige at jeg ikke vil have "blandet" internet- og telefon-abonnementet sammen. Men ellers tak for de hurtige svar.
Avatar billede kick Nybegynder
06. december 2002 - 15:54 #5
Så skal du have TDC

KICK
Avatar billede pollux Nybegynder
06. december 2002 - 21:23 #6
Det er ligemeget nu - jeg har besluttet mig. Jeg valgte 1024/512 Kbit/s Esenet. Hvordan kan man "lukke tråden"?
Avatar billede nacl Nybegynder
08. december 2002 - 21:23 #7
ved selv at svare, og derefter acceptere svar fra sig selv...
Avatar billede pollux Nybegynder
18. august 2010 - 13:51 #8
Luk