Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 21:44 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Outlook blokerer for .xls filer

Er der nogen her der ved hvordan man får Outlook til at lade være med at passe så godt på. Jeg vil gerne kunne gemme .xls og .doc filer.

Jeg fandt et program som skulle kunne gøre det, men det hjalp ikke.

-Peter
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. december 2002 - 23:22 #1
Nu skal du jo lige fortælle hvilken version af Outlook / OS du bruger...
Og/eller du har en eller anden VirusChecker igang. Eks. NAV kan konfigureres til at blokere for *.EXE filer...

/Majsmarken/
Avatar billede htm Nybegynder
04. december 2002 - 23:25 #2
http://ftp.pcworld.com/pub/new/internet/e_mail/detachxp.zip

Prøv og hent det program der kan du ændre sikkerhedsniveauet
Avatar billede vaase Nybegynder
04. december 2002 - 23:26 #3
Hvis det drejer sig om Outlook XP skal du have fat i detachxp.exe
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:26 #4
Ok, det gik lidt stærkt da jeg skrev det. Jeg bruger Outlook Xp, og har NAV virusscanner, men det er ikke NAV som går ind og blokere for den.
Avatar billede vaase Nybegynder
04. december 2002 - 23:27 #5
Sorry havde ikke set svar fra htm
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:27 #6
jeg har prøvet at køre detachxp, men der sker ingenting det er det samme.
Avatar billede htm Nybegynder
04. december 2002 - 23:29 #7
Du skal ændre sikkerhedsniveauet og genstarte outlook (muligvis, også hele windows)
Avatar billede htm Nybegynder
04. december 2002 - 23:30 #8
Avatar billede htm Nybegynder
04. december 2002 - 23:31 #9
Du skal selvfølgelig også huske at trykke apply level changes... inden du lukker programmet
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:38 #10
det har jeg prøvet, lige nu er jeg ved at afinstallere outlook, for så at prøve helt forfra.
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:45 #11
nu virker det, underligt at det ikke gjorde før.
Hvordan med point, hvad er alm. process når man havde prøvet det der bliver forslået?
Avatar billede htm Nybegynder
04. december 2002 - 23:50 #12
Man plejer at uddele point for den løsning der hjalp, selvom man har prøvet det eller ej!
Men du uddeler bare point som du lyster!
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:52 #13
jeg har ikke brugt eksperten så meget så jeg spørger bare, værsgo
Avatar billede hcma Novice
04. december 2002 - 23:54 #14
sig lige hvilken og hvis løsning der hjalp. Hvis det er en "kommentarer-løsningerne" der hjalp, beder du også vedkommende om at skrive et svar, som du så accepterer
Avatar billede mogw Nybegynder
04. december 2002 - 23:56 #15
så vidt jeg kan se på min egen skærm har jeg accepteret det første svar der kom. Hvad mener du med kommentarer løsninger??
Avatar billede hcma Novice
05. december 2002 - 12:01 #16
intet mere. Jeg havde glemt at updatere browseren - sorry
Avatar billede mogw Nybegynder
09. december 2002 - 23:12 #17
Kigger folk stadig i denne tråd, for jeg har det samme problem igen nu, denne gang er det en .exe fil, jeg ikke kan få fat i.

-Peter
Avatar billede htm Nybegynder
09. december 2002 - 23:48 #18
Det kan det program også ordne... Sæt sikkerhedsniveauet længere ned eller vælg dine egne filer du vil acceptere!
Avatar billede mogw Nybegynder
10. december 2002 - 00:06 #19
Jamen hvorfor kan man være så dum, jeg havde misforstået programmets simple brugeflade, og sat den på low risk, istedet for medium risk. Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor de få filtyper som stod i listen skulle være farlige.
Skal du ikke lige have 10 for det?
Avatar billede htm Nybegynder
10. december 2002 - 14:40 #20
Nej det er ligemeget!

Du fandt jo også selv ud af det!
Avatar billede mogw Nybegynder
10. december 2002 - 17:02 #21
Ja, det er en åndsvag fejl at lave, men jeg takker da for hjælpen. Rart at der også findes folk som ikke er griske :) Du har jo fået én gang