Avatar billede superfrog Nybegynder
04. december 2002 - 13:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Major

Hejsa...

Er den lykkelige ejer af en Major VC-716, men min lokale SuperBrugs magter ikke at fortælle mig hvilke slags poser den bruger, HELP ME, mit gulv ligner en losseplads...

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2002 - 13:34 #1
gå ind i en støvsuger butik som støvsugerbanden eller nogle af dem der har erfaring med det ;)
Avatar billede superfrog Nybegynder
04. december 2002 - 13:36 #2
Ja, eller den butik hvor den er købt, men der er mindst 2½ km til den nærmeste af en af de to, og det gider jeg helt ærligt ikke :/
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 13:38 #3
Så ring da til dem, det burde da være simpelt at svare på...
Avatar billede superfrog Nybegynder
04. december 2002 - 13:39 #4
God idè, vil jeg lige prøve...
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2002 - 13:39 #5
har du en cykel? hvis du har tager det sgu ikke mange minutter at køre 2½ km :)
Avatar billede superfrog Nybegynder
04. december 2002 - 13:51 #6
Min cykel er i stykker, og desuden er jeg meget doven...

Har snakket med den Kvickly, hvor den er købt, de gav mig nummeret på et eller andet centralt kontor, hvor jeg skulle snakke med en eller anden støvsuger fætter, ringede til ham

Nå, han undskyldte mange gange, og sagde at jeg skulle be Brugsen om at bestille varenr: 436803 hjem, det vil jeg så gøre...

Tak for hjælpen!
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 14:10 #7
Det var så lidt :o)
Avatar billede superfrog Nybegynder
04. december 2002 - 14:29 #8
Har så lige været over i brugsen, og de førte skal den slags poser, men der var udsolgt, "der kommer nye i morgen" sagde den søde dame (BEMÆRK: ironi). "Skal jeg lige tjekke om de er bestilt?", "Ja" svare jeg "Det kunne være rart!".
Hun ringer til et eller andet centralt nummer, og _NEJ_ det havde de sørme glemt.

Så nu står valget mellem at cykle 3 km... eller at vente til på torsdag... :/...

A GRAP!