Avatar billede 2pal Nybegynder
04. december 2002 - 13:08 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

jule opgave

hej jeg skal lave en opgave om julen og gider ikke lave den...

opgave 1
1.1
sammenlign nu den måde vi holdt jul på midten af 1800-tallet. hvad har forandret sig og hvorfor?
1.2
hvordan fejres julen og hvornår
1.3
hvad er der under og på træet
1.4
hvad spiser/spiste man ?
opgave 2
2.1
udarbejd i kolonneform vores traditioner i danmark,
sammenholdt med trationerne i et andet land som følgende lyder: Tyskland´, England, rusland, tyrkiet & usa
her er et par stikord:
juletræ
pynt
mad
og andre ting
Avatar billede spunk13 Nybegynder
04. december 2002 - 13:10 #1
"hej jeg skal lave en opgave om julen og gider ikke lave den..."

Sig det til din lærer :)
Avatar billede 2pal Nybegynder
04. december 2002 - 13:10 #2
der mangler noget du skal også lave et regnskab over de pange man bruge på en jel som mad også noget
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. december 2002 - 13:10 #3
Se Alletiders Jul :)
Avatar billede cborg Nybegynder
04. december 2002 - 13:11 #4
Jeg har brug for en masse penge - men jeg gider ikke tjene dem. Er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede 2pal Nybegynder
04. december 2002 - 13:11 #5
jeg kender ikke til alt det der jeg holder ikke jul
Avatar billede robotten Praktikant
04. december 2002 - 13:14 #6
Her er en der har gjort arbejdet, ser det ud til:
http://home13.inet.tele.dk/hjelmslu/monica/juletraditioner/
Avatar billede spunk13 Nybegynder
04. december 2002 - 13:14 #7
haha? Så sig dog til din lærer at du ikke holder jul..
Avatar billede cborg Nybegynder
04. december 2002 - 13:14 #8
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2002 - 13:16 #9
eksperten.dk er ikke en lektieklub.... Hvem regner du med gider at lave en hel opgave til en megadoven person for nogle værdiløse points?
Avatar billede cborg Nybegynder
04. december 2002 - 13:16 #10
og i det hele taget http://dansk-jul.dk/
Avatar billede spunk13 Nybegynder
04. december 2002 - 13:25 #11
Det tager sq ik mere end en halv time at besvare opgaven ordentligt, hvorfor ikke bare gå i gang med at lave den nu, i stedet for at gå og håbe nogen vil lave den for dig..?
Avatar billede cborg Nybegynder
04. december 2002 - 13:34 #12
med de links han hjar fået burde det ikke tage en halv time
Avatar billede spunk13 Nybegynder
04. december 2002 - 13:36 #13
jeg gik ikke ud fra at han skrev af :)
Avatar billede initializing Nybegynder
04. december 2002 - 13:55 #14
Du er næsten for dum!

Kom så igang med dine egne lektier!
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
04. december 2002 - 14:13 #15
Lamt siger jeg bare da!
Avatar billede robotten Praktikant
04. december 2002 - 14:57 #16
Ikke fordi jeg på nogen måde skal være moralens vogter, eller hvad der skal foregå el. ikke under fri debat her på E. Men føler det efterhånden belastende, at når der kommer et indlæg af denne type, at der så ...  skal det kaldes spammes ...  med ligegyldige indlæg. Ignorer spm.'et, i så fald det ikke paasser en at svare, el. anmeld det i så fald det er ulovligt (hvilket det jo ikke er i dette tilfælde...).
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
04. december 2002 - 18:33 #17
Jeg kan forstå hvis man skrev at man skulle lave en opg. og man gerne ville have noget HJÆLP til den, men at skrive hertil for at få folk til at lave opgaven er sgu da for dumt! Lav dine lektier selv.
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
04. december 2002 - 21:04 #18
okay, min kommentar var spam. Men mit spam var nu noget lettere at overse end din "moralprædiken" - men okay, jeg la' vær' hvis du la' vær' ;)
Avatar billede robotten Praktikant
04. december 2002 - 21:43 #19
lacalifornia>> Fjong nok, vi lader det ligge, og lader 2pal lave sine lektier selv *s*
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
05. december 2002 - 20:46 #20
enig :-)
Avatar billede robotten Praktikant
12. december 2002 - 15:07 #21
Skal der lukkes?
Avatar billede 2pal Nybegynder
08. januar 2003 - 09:18 #22
lukket
Avatar billede robotten Praktikant
08. januar 2003 - 09:21 #23
Hmmm... du mangler lige at acceptere nogle svar, for at kunne lukke.
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 11:22 #24
Får du accepteret nogle svar?
Avatar billede 2pal Nybegynder
19. januar 2003 - 14:38 #25
Lukket