Avatar billede tipper Nybegynder
04. december 2002 - 11:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

IE toolbar plugin

Hepp..
Nogle som kender en god tutorial eller har et godt eksempel på hvordan man laver en toolbar ala "google search bar"?
Avatar billede kennie_nm Nybegynder
04. december 2002 - 11:24 #1
Avatar billede tipper Nybegynder
05. december 2002 - 08:36 #2
Hej Kennie
Udmærket eksempel, jeg skulle jo nok have skrevet "i et af .net" sprogene; c#, vb, js. Jeg er ikke til C++......
Avatar billede kennie_nm Nybegynder
05. december 2002 - 09:02 #3
jeg troede at man kunne kalde c++ biblioteker fra alle sprog der understøtter .net
Avatar billede tipper Nybegynder
05. december 2002 - 09:04 #4
Jeg tror muligvis du har ret. Men giv mig lige chance for at tjekke op på det.
Avatar billede tam Nybegynder
07. december 2002 - 21:45 #5
Her http://www.codeproject.com/csharp/dateparser.asp er der vist hvordan man laver en Windows Explorer Plug-In.
Du kan bruge de samme principper til Internet Explorer...

Håber det kan hjælpe dig på vej...