Avatar billede s Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Session

I ASP kan man i global.asa definere nogle handlinger (Session_OnStart, Session_OnEnd, Application_OnStart, Application_OnEnd)

Hvordan kan jeg definere hvad der skal ske når min session udløber, i PHP???
Avatar billede wetdog Nybegynder
16. oktober 2000 - 16:59 #1
Kan du ikke uddybe det lidt nærmere ?
Avatar billede s Nybegynder
16. oktober 2000 - 19:01 #2
Jeg kan prøve

Jeg skal have lavet et script, hvor en bruger bliver registreret når han logger ind. Jeg har så en fil med en liste over alle de brugere der er logget ind. Når en bruger så logger ud igen, bliver han slettet fra listen.

Men hvis brugeren ikke logger ud, og hans session timer ud, så skal han også slettes fra listen.

Som jeg skrev er det jo ingen sag i ASP, men jeg er ny i PHP...

Hvordan gør man det???
Avatar billede wetdog Nybegynder
16. oktober 2000 - 19:04 #3
Kan du vente til imorgen så skal jeg nok hjælpe ?

Har lidt travlt lige nu.

WetDog
Avatar billede wetdog Nybegynder
17. oktober 2000 - 13:32 #4
Er der andre der vil svare skal i være velkomne - har stadig meget travlt

WetDog
Avatar billede s Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:29 #5
Spørgsmålet er vist ved at være lidt gammelt