Avatar billede cybermaster Nybegynder
02. december 2002 - 13:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billedet af "Frans jæger" fra olsen banden

hejsa alle jer !!!
SKal bruge et billedet af det mest berømte pengeskab i verden ;-)
Og dog så eksisterer det ikke i virkeligheden *Funny*

Sætter 90 point på højkant, til den der linker til et billedet, og billedet skal stamme fra en olsenbanden film.

Lad nu være med at smid et link til et pic der er 50*50 px.

Takker * ;-) *
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 13:05 #1
Franz Jaeger lavede faktisk pengeskabe. En af minne kammerater har arbejdet i et byggemarked hvor de havde et. Det var godtnok ikke helt magen til dem fra Olsen-Banden.
Avatar billede cdc Novice
02. december 2002 - 13:10 #2
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. december 2002 - 16:32 #3
Hvis du kan bruge det til noget, er det vist nok lavet af papmache, og vejer stort set ingenting...
Jeg ved faktisk også hvor det står hvis det har interesse?
Avatar billede cybermaster Nybegynder
02. december 2002 - 17:53 #4
hhjensen >> ellers tak, det for jeg ikke brug for.

el_barto >> Jeg har snakkedet med et par pengeskabs firmaer, de siger alle entydigt, at det ikke eksisterer, så gade vide om det ikke bare har være rekalame fup.

/cdc >> Du må ligge et svar hvis du vil have point...
Avatar billede cdc Novice
02. december 2002 - 18:46 #5
svarer :o)
Avatar billede cdc Novice
04. december 2002 - 19:08 #6
thanx
Avatar billede mightyone Nybegynder
09. maj 2004 - 16:39 #7
cybermarster har ganske rat Franz Jaeger pengeskabs firmaet har aldrig eksisteret det var et påfund fra instruktørernes side og er opkaldt efter deres tyske foretningsparnter