Avatar billede pibejas Nybegynder
01. december 2002 - 21:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Boot+shotdown, outlook

Hvordan får man outlook exe. startet minimeret ved boot, og tilsvarende outlook lukket før shut down. Alt automatisk?
Avatar billede anuseren Nybegynder
01. december 2002 - 21:54 #1
lav en genvej i startup folderen til outlook... højreklik på genvejen, egenskaber, kør som minimeret...

den med shutdown, tror/ved jeg ikke lige om du kan gøre noget ved.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2002 - 22:18 #2
outlook skulle da gerne blive kvalt ved shutdown hvis det kører :)
Avatar billede burningice Nybegynder
02. december 2002 - 02:32 #3
john_stigers>> nope, og det er pissehamrendeåndsvagt... "you need to close all office applications before shutting down" eller noget i den retning :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2002 - 09:15 #4
aaahhh... det er rigtigt - winxå kan ikke autolukke noget fra officepakken :(
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2003 - 22:12 #5
Automatisk lukning af kan godt lade sig gøre.
Men det kræver at du kører en .bat fil i stedet for normal lukning af comp.
Til det beskrevet formål kræver det 2 linier.

Skriv disse 2 linier i .bat fil, og brug den lukning af comp.

taskkill /im outlook.exe
shutdown -s

Alternativet kan linie 2 ændres fra "-s" til "-f" hvis hurtigere shutdown ønskes.
Avatar billede pibejas Nybegynder
15. november 2003 - 21:33 #6
Det er klaret ok
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2003 - 22:03 #7
Glemte lige vedr. shutdown er der normalt en timeout på 30 sec. inden den påbegynder nedlukning. Dette kan ændres til 0 sec.

shutdown -s -t 0