Avatar billede oldfool Nybegynder
01. december 2002 - 13:48 Der er 11 kommentarer

Anden ramblok funker ikke

Alle mine ramslots er fyldt op, så derfor skal min svoger have min ene Apacer 128MB pc133-blok. Han har i forvejen en 128MB pc133 af et mærke jeg ikke lige kan huske. Men Windows kan ikke finde begge ramblokke. Det er vel ligemeget at de er af forskelligt mærke ikk'? Hvis ikke, hvad er mit problem så.
Avatar billede hub Nybegynder
01. december 2002 - 13:50 #1
Prøv at ændre på rækkefølgen af de anvendte sokler
Avatar billede oldfool Nybegynder
02. december 2002 - 07:39 #2
Det har jeg prøvet. Virker ikke.
Avatar billede robotten Praktikant
02. december 2002 - 12:46 #3
Virker ram blokkene hver for sig?
Avatar billede robotten Praktikant
04. december 2002 - 10:14 #4
?
Avatar billede oldfool Nybegynder
05. december 2002 - 21:29 #5
Sorry, havde faktisk glemt alt om den her tråd (duh!). Den der var i pc'en før virkede, og den anden virkede ihvertfald i min comp. Har ikke prøvet at sætte kun min i.
Avatar billede oldfool Nybegynder
07. december 2002 - 22:08 #6
Hjæææææææææææælp...
Avatar billede robotten Praktikant
08. december 2002 - 20:41 #7
Har du prøve tdet forslåede, med kun at sætte ne blok i ad gangen. Altså teste dem hver for sig. Desvæære kan det ske, at en blok nægter at køre på et bundkort, men godt vil køre på et andet.
Avatar billede robotten Praktikant
12. december 2002 - 15:00 #8
Mere ?
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 11:28 #9
Advarsel: Få reageret her.
Avatar billede oldfool Nybegynder
25. januar 2003 - 16:30 #10
Ok, min blok virker IKKE alene på hans bundkort. Hvordan kan det være?
Avatar billede robotten Praktikant
25. januar 2003 - 16:45 #11
Hvordan kan du regne med nogen gider hjælpe dig, når du er flere måneder om, at give feedback? Har lige tjekket din konto, du har vist lige et andet spm., der også hænger.