Avatar billede himmelhunden Nybegynder
13. oktober 2000 - 22:55 Der er 5 kommentarer

Access 2000 Database søges!

Hej Jeg søger en der kan lave en access database til reg. af cd\'er! Databasen skal have forskellige funktioner, bla. søgefunktion, udskrifter (forskellige), mulighed for at indsætte jpg billeder på hver pladeprofil m.m.

Har nogen noget liggende jeg selv kunne arbejde videre på eller er der nogen der kunne hjælpe med at lave en!????? (Der er flere point at hente end de 60 ...)
Avatar billede leif Seniormester
14. oktober 2000 - 08:08 #1
Har mulighed for at lave en, men det bliver ikke lige med det samme, en gang i næste uge. Har lige et andet projekt ( www.eksperten.dk/spm/28284 ), men skal kigge på det hvis interresseret?

Lidt flere point, ville aldrig skade.
Avatar billede wabbit Nybegynder
20. oktober 2000 - 13:52 #2
Jeg kan godt lave en database til dig, men jeg skal lige have at vide nogle ting, så hvis du gider maile mig på wabbit_12@hotmail.com, kan vi lige snakke sammen
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2000 - 14:34 #3
Får desværre ikke tid til det, da min egen com. lige er gået sig en tur.
Avatar billede kejlhof Nybegynder
17. november 2000 - 15:39 #4
Hej Himmelhunden,

Jeg har en CD database som muligvis er værd at arbejde vidre med. Den har mulighed for registrering af både hele skiver samt tracks, samt forskellige udskrifts muligheder. Hvis du er intresseret kan du jo smide din mail adresse.

Den har dog ikke jpeg plade covere endnu, men det kan jeg da lige se om ikke kan blive tilføjet inden jeg sender den. (Det bliver dog tilligst søndag, da jeg ikke er hjemme før)
Avatar billede leif Seniormester
24. august 2008 - 19:01 #5
Sorry, for at spamme et 8 år gammelt spm., men gad vide hvorfor folk dog ikke afslutter gamle spørgsmål