Avatar billede mindcrawler Nybegynder
27. november 2002 - 18:56 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Nogle kreative vurderinger!

Hejsa!

Ville lige høre om i har lyst til at give nogle kreative vurderinger af denne side. Hvodan menuen fungerer og alle de andre ting.

Adressen: www.mindcrawler.dk/fest

Se venligst bort fra indholdet men i må da gerne kigge hvis i har lyst.

Mindcrawler.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
27. november 2002 - 18:58 #1
"Vi fratager os alt ansvar for inholdet på siden.... hehe!

Nogle klager??? We dont care...!"

Jeg vil gerne vide hvordan I så vil håndtere en klage fra Tuborg fordi I har brugt en af deres bajere.
Avatar billede niller02 Nybegynder
27. november 2002 - 19:36 #2
OK- her er et par kommentarer:
-Grafikken øverst tv. kan jeg ikke få til at ligne noget, måske I skulle bruge et andet udsnit af det opr. billede.
-Menuerne (ikonerne) over billederne er for små efter min mening, de kunne enten gøres større eller forsynes med en mouseover af en slags - enten tekst eller et større ikon.
-der er noget galt med symmetrien, elementerne skubbes (set oppefra og ned) mod venstre højre. Mangler nok bare at blive centreret.

Ellers cool nok design, held og lykke med det!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
27. november 2002 - 19:57 #3
fed side...andet har jeg ikke at sige.
Simpelt design, og "godt" indhold :o)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
27. november 2002 - 21:00 #4
jeg syntes,at det er et meget fedt design!!
Avatar billede jens_as Nybegynder
27. november 2002 - 23:03 #5
Meget flot sat sammen... Men hvis det er en side om fest og farver mangler der nok lidt farver!
Jeg tænkte på om scriptet til jeres mail system er downloadet på en hjemmeside som for eksempel - activedeveloper.dk ... Jeg har selv i lang tid bøvlet med at få et op og kører men kan ikke helt få det til at kører... Så hvis det er et i har downloadet vil du så ikke give mig adressen og hvis det er hjemme komponeret hvordan og hvilken fremgangs måde har du brugt?

Men en flot side - faktisk meget flot.

//Jens
Avatar billede oasen Nybegynder
28. november 2002 - 12:02 #6
Haha... meget sjovt at sidde og se billeder, men synd I har lagt jeres fotos ind i gif-format.
Jeg har selv noget lignende, dog lidt mere omfattende, på www.inaktiv.dk
Her er I velkommen til at hente lidt inspiration, hvis I lyster. Held og lykke med "projektet" :)
Avatar billede oasen Nybegynder
28. november 2002 - 12:04 #7
jens_as ---> Hvilke komponenter har du adgang til?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. november 2002 - 14:43 #8
En lidt smart måde at lave inddelinger på, virker utrolig godt efter min mening.

Jeg savner en forklaring om hvad siden handler om, hvad kan man finde på den ?
Rettelse Inholdet -> indholdet

Synes at siden er meget lang. Kunne klares ved at fjerne øl'en nederst på alle sider.
For oven på siden er der 6 "knapper", man kunne godt tro at det var et slags menu system, hvad skal de bruges til ?
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
28. november 2002 - 15:09 #9
Takker for kommentarerne alle sammen. Det er vi glade for.

Designet kan endres meget hurtigt da det hele består af includes... smart funktion. Det vil sige at jeg skal prøve og smide lidt mere fest og farver på.

Angående gæstebogen er den fundet på codelink.dk. Jeg ved ikke helt hvad du (Jens) mener med fremgangsmåde. Skriv til mig om muligt.

Endnu engang tak til alle!

Mvh Bjørn.