Avatar billede reason Nybegynder
28. juli 1999 - 18:16 Der er 20 kommentarer

Banner og knapper

Hvis I (eksperten.dk) vil have noget gratis reklamme kunne I lave en side med banner og knapper som folk så kunne bruge på deres hjemmeside.
Man kunne evt. få points for hver gang banneret blev vist eller trykket på.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juli 1999 - 19:06 #1
hmm det er ikke det som eksperten går ud på, og jeg ville da gerne selv sætte et passende link på min HP, uden at få noget for det
Avatar billede snowball Novice
28. juli 1999 - 19:19 #2
Det med at sætte et banner eller en knap på ens side er da en helt ok idé, men jeg synes ikke man skal ha' point for det. Hverken på den ene eller anden måde.

Snowball
Avatar billede reason Nybegynder
28. juli 1999 - 19:25 #3
lad mig lige forklare dig noget cyberesben jo flere besøgende jo flere ? og folk til at svare på dem.
smart ik'

points er bare en lille godbid da de jo ikke kan byttes til penge eller andre ting. Du behøver jo heller ikke få points for at svare på ? vel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juli 1999 - 19:39 #4
reason>> forskellen er at når man svarer, bruger man en del af sin tid, mens det højst tager dig 1 minut at sætte et banner på din side...
Avatar billede reason Nybegynder
29. juli 1999 - 00:19 #5
også for du 5 point for hver person der trykker på banneret (du for jo alligevel 5 points om dagen bare for at være med) og desunden bruger du en del af din hjemmeside på det (den hjemmeside du har brugt mange timer på at lave)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juli 1999 - 00:28 #6
reason>> du har jo lavet hjemmesiden for din egen skyld, og hvis jeg skulle sætte et banner på, skulle det være sådan at det ikke gjorde siden grimmere...

og når min side bliver færdig, vil jeg meget gerne sætte et banner på, men jeg behøver ikke at få noget for det, da jeg synes at eksperten fortjener et link, lige meget hvad.

og desuden så kan man jo så sætte et banner på sin populære side og så alligevel aldrig være inde på eksperten...

og stadig tjene points..

og desuden vil det jo også give en masse snyderi... for så kan man trykke på det hver gang man er på netttet...

kan du se det?
Avatar billede snowball Novice
29. juli 1999 - 08:14 #7
Cyberesben: Det findes der jo råd for !!!

Snowball
Avatar billede reason Nybegynder
29. juli 1999 - 11:44 #8
det var bare et forslag og som snowball siger er der råd for alt ting. Så de problemmer der må være med et sådan system kan vel løses.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juli 1999 - 12:30 #9
ja men eksperten er jo ikke et bannersystem, vel? det er et forum hvor man hjælper hinanden
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juli 1999 - 12:35 #10
jeg synes ærlig talt at man er for grådig hvis man ikke kan reklamere for en side som eksperten, uden at få noget for det!

eksperten er sgu en af de sider der virkelig har fortjent gratis reklame
Avatar billede reason Nybegynder
29. juli 1999 - 12:43 #11
er det ikke gratis selv om du for nogle points for (points er jo ikke noget værd)
Avatar billede snowball Novice
29. juli 1999 - 15:31 #12
På en måde vil jeg gi' jer begge ret i det i si'r. Eksperten er ikke noget bannersystem som Cyberesben si'r, og jeg synes da også at Eksperten skal ha' alt den reklame som Eksperten overhovedet kan få. Men på den anden side, så er point'ene jo (som Reason si'r) ikke noget værd.

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 18:12 #13
hvis de nu ikke er noget værd, hvorfor så få dem bare fordi ens side har mange hits?
Avatar billede reason Nybegynder
02. august 1999 - 18:41 #14
hvorfor få points for at hjælpe andre?
(er du bange for din 1. plads)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 20:13 #15
nej det er ikke derfor, men når man hjælper andre, viser det en entusiasme og flittighed, hvorimod det der ned at sætte et banner på er noget man kan gøre på ½ min og som ikke behøver at gøre siden grimmere eller noget..
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:07 #16
Det er såå dejligt at høre at i alle så gerne vil sætte et banner på.
Men når det kommer til stykket, så putter i det jo ikke så.

Men i tror naturligvis at i få respekt ved at skrive at i meget gerne vil sætte banner på uden at få noget for det.

:o) bare en lille hilsen

ha en god dag......
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 00:08 #17
P.s: Jeg vil ha noget for det.
Så har jeg har prøvet og score de point som dett spm. giver mig...

:o)
Avatar billede reason Nybegynder
10. august 1999 - 07:13 #18
skrid!!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 1999 - 17:48 #19
reason!

Kan du ikke finde ud af skrive mere end "skrid"??
For så forstå jeg godt dit kanon dumme spm. men hvad kan man forvente af en dreng på 10?

:o)

/MCP
Avatar billede reason Nybegynder
10. august 1999 - 20:12 #20
hvem er det der prøver at svare på et ? til 0 point!
det er vist dig der tænker som en på 10  ; b