Avatar billede zoom Praktikant
27. november 2002 - 01:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vrøvl med brænder

I mit drev E har jeg en Brænder
Den har ikke været brugt meget men har dog før virket uden problemer med windows XP. Nu kan jeg bare pludselig ikke brænde mere ?

Jeg har været XP-fejlguiden igennem og kan alligevel ikke finde fejlen.
Det korte af det lange er, at i det jeg indsætter CD´en i drevet kan jeg se den læser( eller den siger i hvert fald sådan !!)  så markere jeg den fil jeg gerne vil skrive (brænde) over på min tomme CD. Og så for jeg meldingen "at jeg skal indsætte en CD i drevet " ?????  Hvad er der galt her ?
Avatar billede hub Nybegynder
27. november 2002 - 01:12 #1
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
Avatar billede fireflite Nybegynder
29. november 2002 - 11:29 #2
Så vidt jeg husker har Adaptec/Roxio Easy Cd Creator et mindre problem med deres software, og man skal derfor opdatere softwaren...
Det findes bla. på deres website ( www.roxio.com )
Avatar billede zoom Praktikant
13. december 2002 - 14:48 #3
>>HEJ Hub
Under din nævnte sti er der 3 filer kaldet
propeties

der står ikke uppefilters eller lowerfilters i nogen af dem ??
Avatar billede zoom Praktikant
03. juni 2003 - 14:13 #4
selv løst problemet