Avatar billede enragedbudda Nybegynder
26. november 2002 - 22:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Andmeldelses/Artikkel System...

Hej...
Jeg skal lave et Andmeldelses/Artikkel system til et site... Er der nogen der har en ide til hvordan det kan gøres? eller er der nogen der kan/vil/gider lave et? eller har lavet et som jeg må låne :)...

Det skal være bygget op sådan at man går ind på en Admin side og Indtaster noget forskellig info og selve andmeldelsen/artiklen...

Jeg havde forestillet mig noget med en mysql database... med mindre i har en bedre ide :]~

Point blir tilføjet når vi finder ud af opgavens omfang :)

-Gustav
Avatar billede wezzaar Nybegynder
27. november 2002 - 13:02 #1
Hej..
Jeg kan godt lave sådan et system, men jeg vil så tage lidt penge for det. Men det bliver ikke ret meget.

www.wezzaar.dk
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
27. november 2002 - 18:17 #2
Hmm... hvor meget?? har du icq/msn så kan vi eventuelt tale lidt om det..!
Avatar billede amtoft Novice
27. november 2002 - 19:29 #3
Søg på hotscripts.com ( http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/ )
Der findes en af sådanne news-/portal-systemer.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
27. november 2002 - 19:31 #4
amtoft: jeg har lige kigget men jeg prøver da lige igen ;)
Avatar billede wezzaar Nybegynder
27. november 2002 - 19:57 #5
Har msn, anti_punker@ofir.dk :)
Jeg tror ikke jeg vil tage så meget for det, det er jo en let opgave, men det kan vi snakke om på msn :)
Avatar billede joze Nybegynder
28. november 2002 - 21:29 #6
Jeg er da også frisk kan lidt af hvert :). Mit ICQ er 156378320, hvis du var interesseret :).
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
29. november 2002 - 14:46 #7
Opgaven er løst :)...

Stor tak til Joze :D
Avatar billede joze Nybegynder
29. november 2002 - 14:46 #8
Boing
Avatar billede scz Nybegynder
08. december 2002 - 18:47 #9
det lyder da godt, at du fik løst dit problem, men vi andre vil da også gerne se hvad det er han har lavet. Kan i ikke smide det online her, eller et andet sted så man kan hente det?

scz