Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
26. november 2002 - 17:17 Der er 1 kommentar

Problem med Ecrisson R600

Dav, jeg er kommet til at kopier alle mine numre fra SIM kortet over på telefonen, og nu er der så 2 af numrene på telefonbogen... Lidt trist!
Hvem af jer kloge hoveder ved hvordan man fikser det uden at slette alle numre??

Morten Rasmussen
Avatar billede cborg Nybegynder
26. november 2002 - 23:31 #1
Det burde da være muligt at slette numrene fra dit simkort og ikke fra telefonens hukommelse. Da jeg ikke har en R600, ved jeg ikke om det er muligt med den Ericsson firmware der er i. Et alternativ er jo bare at smide sim kortet i en anden telefon, der så kan.