Avatar billede etomsen Nybegynder
24. november 2002 - 21:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

halflife/cs problem

Jeg har et problem med min com.
Har lige købt et geforce4 ti4200 med 128mb ram (point of wiew)og jeg kan ikke få halflife/cs til at virke for jeg bliver smidt ud og så har jeg sort skærm(skærmen slukker)

Jeg har prøvet mange driver om det skulle hjælpe men det gør det ikke

driver jeg har prøvet :40.72, 40,71 , 30,82, 29,42

Alle driver skriver at de ikke bære xp mærket??

min com er:
bundkort soltek 75drev5
amd thunderbird 1000
256 mb ddr ram

kan i hjælpe der vil være fedt

etomsen
Avatar billede realize Nybegynder
24. november 2002 - 21:20 #1
og det kun hl der ikke virker? og virker andre opengl-spil?
Avatar billede realize Nybegynder
24. november 2002 - 21:21 #2
og = er
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2002 - 22:08 #3
Hvem har lavet kortet?
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2002 - 22:15 #4
Jeg er næsten sikker på at du kan få en af følgene driver til at virke.

Windows XP/2K >> www.dk-holm.dk/2880w2p.zip
Windows 98/ME >> www.dk-holm.dk/2880w9x.zip
Avatar billede etomsen Nybegynder
25. november 2002 - 00:21 #5
hva blood det er er soltek bundkort jeg har og et point of wiew grafikkort så jeg ved ikke lige om jeg kan bruge den fil
Avatar billede schaarup Nybegynder
25. november 2002 - 11:53 #6
Hvilken maskine er det ?
Hvor stor er strømforsyningen ?
Jeg havde samme problem med en IBM Aptiva hvor
strømforsyningen slet ikke kunne være med da
et GFX Kort af stor kaliber kom i, slet ikke hvis
der var extra diske osv. i ...
Men den gjorde nøjagtig det samme ... Gik i sort, slukkede.
Avatar billede etomsen Nybegynder
02. december 2002 - 18:06 #7
det er stadig en amd thunderbird 1000 med et soltek 75drev5 bundkort
strømstyring på 300.

Med en ibm aptiva kan det ikke være det samme problem fordi både maskine og mærke ikke er det samme så.

jeg har fundet en ny driver og den vil jeg prøve så vender jeg tilbage om den virker
Avatar billede djonez Nybegynder
24. december 2002 - 01:57 #8
Alle driver skriver at de ikke bære xp mærket?? <- siger du!
Det er da lige meget. Din XP går da ikke ned af dem.
Jeg ved ikke hvor du henter dine drivere, men jeg henter mine på tweakup.dk og alle virker fint.
Jeg har en ven der har sån kort og et Soltek og jeg har aldrig hørt ham klage.
Jeg kan se de andre skriver lidt om strømforsyningen.
Med sån godt kort og hvis du har ex. brænder,dvd og et par harddiske så skal der lidt mere power til.
Typisk AMD's XP processor skal have min. 300 watt og som sagt med et par enheder i maskinen skal den nok også bruge mere.