Avatar billede wiber Nybegynder
12. oktober 2000 - 23:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

video overførsel

Er der mon nogen der ved hvor vidt det er muligt (og hvad der skal bruges) at overfører en kort video sekvens til pcén og zoome ind på denne samt tilbagespille til videoen.
Skulle der evt. nogle der kan, er der mange point at hente.
Avatar billede driis Nybegynder
13. oktober 2000 - 01:04 #1
Det kræver blot et grafikkort med video- in/out, samt noget videoredigerings-software...
Avatar billede wiber Nybegynder
13. oktober 2000 - 01:27 #2
Jeg har brug for noget mere konkret, kvaliten skal også være ok, samt skal være til at betale
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2000 - 07:31 #3
det er nok svært... jeg sidder i øjeblikket og redigere med final cut pro på en Mac - det koster ca. 8000,- ... et lignende til pc er nok Adope Premiere, som jeg ikke lige kender prisen på.

Men ellers er det rigtig nok med noget grafik-kort og noget in/out.
Avatar billede cthun Nybegynder
16. oktober 2000 - 15:19 #4
Til pc kan du bruge en Marvel grabber & Adobe Premiere
Avatar billede wiber Nybegynder
07. februar 2001 - 18:13 #5
Det er ikke så ligetil, det kræver meget mere hvis man skal have et fornuftigt resultat. Jeg har købt et kort men resultatet bliver utroligt dårligt og er ikke brugbart.
Avatar billede wiber Nybegynder
08. februar 2001 - 11:51 #6
Jeg syntes ikke der er konkrete svar jeg reelt kan bruge til noget så?