Avatar billede cyberzed Nybegynder
24. november 2002 - 09:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Autologin ???

Er autologin blevet fjernet fuldstændig....for det er da vildt irriterende at skulle logge ind hvergang når man havde vænnet sig til det gamle.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
24. november 2002 - 09:31 #1
Hvis der er her på eksperten du tænker på, så virker det stadig!
Avatar billede mugs Novice
24. november 2002 - 09:32 #2
Fungerer perfekt her.
Avatar billede mugs Novice
24. november 2002 - 09:36 #3
Du skal tilsyneladende over på selve Log In siden og markere auto. Man kan åbenbart ikke på andre sider.
Avatar billede cyberzed Nybegynder
24. november 2002 - 23:30 #4
Hvor er det lige i ser henne at man slår auto til for jeg kan ikke se det...
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. november 2002 - 23:32 #5
hvis du logger ud  skulle der gerne komme en log in i menuen i toppen  tryk på den :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. november 2002 - 23:33 #6
prøv at logge ud, og se den midterste radiobutton der hedder
Eksperten skal automatisk logge mig ind fremover.
den skal checkes
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 06:09 #7
Det her login har jeg prøvet i nok snart et par uger, og det virker ikke. Det kan virke i en dag, eller så og næste dag skal man logge på igen. Det har altid virket, så en eller anden har pillet ;-)

Point opdateres heller ikke før man går ind under brugeren og ser, derefter er den opdateret, så noget er gået skævt et sted.
Avatar billede cyberzed Nybegynder
26. november 2002 - 13:25 #8
Okay, det er simpelthen fordi man skal logge ud for at kunne logge ind og slå auto-login til ......giver jo ikke helt mening når jeg tænker på brugervenlighed.....damn jeg har da taget skade af at gå i skolen når jeg begynder at slynge lidt tanker rundt i hovedet
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 13:41 #9
Vil det sige, at når man har logget sig på, så skal man logge sig af for at logge sig på igen ? Den er noget langt ude, men det kan da være du har ret. Her på job huskede den mig idag fra igår, men hjemme skaber den sig stadigvæk.

Grunden til jeg spørger om det første er jo at man er kastet af når man kommer på eksperten.dk. Så nu må du hellere skære det helt ud i pap, hvis det er noget du mener seriøst ;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. november 2002 - 15:23 #10
grunden til at du skal logge af først, er at der sættes en cookie med oplysninger til autologin, og den sættes, hvis man vælger det, i forbindelse med login.

takker iøvrigt for point :-)
Avatar billede cyberzed Nybegynder
26. november 2002 - 18:50 #11
Grunden til jeg mener det er lamt er fordi jeg lige geninstallerede og der kom der overhovedet ikke noget om at jeg kunne lave auto-login.

Jeg skulle åbenbart ikke bruge den loginting der var på forsiden, men gå ind på det menu-punkt der hed login..... der kan man vælge autologin
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2002 - 16:36 #12
Nu har jeg flere gange gjort som beskrevet her, og det virker stadig ikke. Jeg skal stadig logge ind næsten hver gang når der er gået en dag.