Avatar billede hondo Nybegynder
23. november 2002 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Monitor blænder op og ned

Min forholdsvis nye Daewoo 17 tommer monitor står nogle gange og blænder op og ned for lyset. Det kører ikke med faste intervaller, men sker rimeligt tit. Ca. 1 gang hver 5-10 minut.

Så står den og blænder op og ned en 8-10 gange....nogle gange bliver den pludselig helt lys i lang tid, nogle gange mørk.

Anyone??????
Avatar billede zenze Nybegynder
23. november 2002 - 21:04 #1
Jeg har ikke løsningen, men desværre samme erfaring med en 17" af samme mærke. Jeg tror min hedder 1705B - noget værre lort!!!
Avatar billede sprutnik Nybegynder
23. november 2002 - 21:08 #2
Jeg har selv haft en problemer med noget lign. Der sad noget hukommelse i skærmen, der havde taget skade så den ikke kunne huske indstillingerne. Efter et stykke tid blev skærmbilledet gnidret og umuligt at læse. Den blev selvfølgelig byttet på garantien.
Avatar billede fireflite Nybegynder
29. november 2002 - 11:32 #3
det kan også være kablet, eller benene i stikket, som går ind i dit grafikkort..
hvis der er en løs forbindelse (læs : kablet ikke er skruet ordentligt på), kan det også lave samme fejl.
Avatar billede hondo Nybegynder
06. december 2002 - 00:54 #4
Lukker...