Avatar billede vissing Nybegynder
20. november 2002 - 16:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fifa2003

jeg har lige installeret Fifa2003 som fylder 2 cd'er. Efter at jeg har indsat cd2 og installationen er på 100% så loader pc'en et øjeblik for at starte spillet. Så skriver den bare, at man skal indsætte cd2 for at køre spillet men den sidder jo allerede i drevet. hvad skal jeg gøre for at køre spillet??? jeg har installeret flere gange men uden held!
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. november 2002 - 16:12 #1
sæt den i en brænder og se om den virker der så kan det være der er noget galt med dit cdrom drev hvis ikke så vil jeg nok prøve at afinstallere og starte forfra!
Avatar billede vissing Nybegynder
20. november 2002 - 16:17 #2
Jeg har prøvet begge dele uden held. Det er ikke mit cd-rom drev som det er galt med!
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. november 2002 - 17:16 #3
hmm det var mystisk så burde du gå ned og klage over det!
Avatar billede nuki Nybegynder
20. november 2002 - 17:23 #4
ligger der en mappe på cd1 der starter med cr ?
Avatar billede serious Nybegynder
20. november 2002 - 17:47 #5
De 2 CD´er du har, er de Brændte ?
Hvis de er det kan det være derfor det ik virker..
havde samme problem med Command and conquer RENEGADE.
Efter installationen prøvede jeg at starte det og så stod da at jeg skulle sætte cd´en i.. Men den var jo ik..
Da jeg så købte originalen, virkede det som det skulle..

Hvis det er du HAR originalen, så er der kun en ting at gøre: Gå ned hvor du købte den og klag !

mvh. Serious \\
Avatar billede vissing Nybegynder
21. november 2002 - 17:43 #6
jeg har selv fundet ud af det...jeres svar virkede ikke!