Avatar billede webing Nybegynder
20. november 2002 - 10:36 Der er 3 kommentarer

Codecharge studio problem

Jeg er en "ikke hardcore asp programmør" der forsøger at lave et fodboldspiller gæstebog/forum i Codecharge Studio.

Den enkelte spiller skal bla. have mulighed for at lægge kommentarer ind. Det gør at der i databasen er oprettet en tabel med spiller_id for hver enkelt spiller og en spillerkommentar tabel med et spillerkommentar_id. Hvis så spilleren skal oprette en kommentar skal der i record formen tilføjes et hidden felt der "fanger" spiller_id og ligger samme værdi ned i spillerkommentar_id.

Jeg kan snildt oprette en form med et hidden felt, men hvordan får jeg i dette program den til at fange spiller_id tallet og lægge samme nummer/værdi ned i spillerkommentar_id?
Avatar billede soes Nybegynder
20. november 2002 - 14:29 #1
nu kender jeg ikke lige det foer naevnte program, men hvis du har mulighed for at poste din asp kode saa skal jeg da gerne hjaelpe.
Avatar billede webing Nybegynder
20. november 2002 - 15:36 #2
Moterlig pænt af dig, men programmet generer alt asp kodningen, så hvis man ændre i asp koderne, vil de blive skrevet over næste gang jeg "opdatere".
Avatar billede soes Nybegynder
20. november 2002 - 17:19 #3
ok - saa kan jeg ikke rigtig hjaelpe dig, sorry :o)