Avatar billede iknow.dk Nybegynder
18. november 2002 - 09:40 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Logo til iKnow.dk

Jeg søger et logo til det kommende websted iKnow.dk (kan også skrives iknow.dk, i-know.dk)

Stikord er:

- vidensdeling
- kompetence
- artikler
- it på højt niveau
- seriøsitet
- community

Jeg vil lade farver, størrelse mv. være helt om til jer. Dog må logoet meget gerne kunne bære sort/hvid tryk (ikke et must).

Det er ikke sikkert indkomne forslag vil blive brugt på det endelige site. Men der vil blive kåret en "vinder" i denne lille konkurrence, så snart jeg synes der er indkommet nok forslag.

iKnow.dk
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
18. november 2002 - 14:50 #1
har du fundet nogen til at lave det?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:07 #2
Hejsa!

Lidt størrelser vil jeg gerne høre ;) Og skal det være topbanner, eller bare et lille et til oppe i hjørnet?! Eller skal det bare være et almindeligt logo?

//Rasmus
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:12 #3
mosegris.dk, da jeg skriver "logo" og ikke "topbanner"... hvad tror du så selv? :)

Størrelse er underordnet... logoet skal være skalerbart til alle størrelser.

taager-kongen... ikke endnu... så forsøg bare..

Jeg lader spørgsmålet stå indtil der er kommet lidt at vælge imellem.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:14 #4
Det er okay!... Der findes bare mange der ikke kender forskel på de to ord, derfor ;o)... Det gør det jo straks mere besværligt, da det så skal være som Illustrator-fil!
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:15 #5
Det er ok med en simpel .gif/.jpg/.png eller whatever i denne opgave. Bliver logoet senere brugt, kan jeg selv genskabe det i et skalerbart format :)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
18. november 2002 - 16:29 #6
det er svært når der ikke er noget at gå efter.. men et bud:
www.rasmus-madsen.dk/eksperten/filer/iknow.gif
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
18. november 2002 - 16:29 #7
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:51 #8
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
18. november 2002 - 16:57 #9
http://www.e-besked.dk/eksperten/iknow.jpg
Lavet som illustrator-filer!
Avatar billede magnify Nybegynder
18. november 2002 - 17:38 #10
Har iknow.dk et slogan?
Avatar billede magnify Nybegynder
18. november 2002 - 17:59 #11
Det kunne se sådan her ud: http://www.magnify.dk/iknow/iknow1.jpg Eller måske sådan her: http://www.magnify.dk/iknow/iknow2.jpg
Avatar billede magnify Nybegynder
18. november 2002 - 18:02 #12
Ved ikke helt med den her: http://www.magnify.dk/iknow/iknow3.jpg :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
19. november 2002 - 08:48 #13
Foreløbigt ligger http://www.magnify.dk/iknow/iknow1.jpg i spidsen. Jeg kan godt lide enkeltheden.

Men spørgsmålet kører stadig ;)
Avatar billede magnify Nybegynder
19. november 2002 - 09:00 #14
Hvis du skal have ændret farver, så sig lige til.. :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
19. november 2002 - 21:36 #15
det blev lidt stille... :/
Avatar billede magnify Nybegynder
19. november 2002 - 23:44 #16
Du har fået mit bud.. :)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
20. november 2002 - 10:13 #17
Jeg ville jo godt se lidt alternativer... :)

Jeg lader spørgsmålet stå nogle dage.
Avatar billede magnify Nybegynder
20. november 2002 - 12:02 #18
Hehe ok, jeg har bare ikke meget tid lige nu, så jeg tror desværre ikke jeg får lavet flere.. :)
Avatar billede websurfer Nybegynder
22. november 2002 - 20:05 #20
Et par alternativer, håber de i det mindste kan være runner-ups til http://www.magnify.dk/iknow/iknow1.jpg
Avatar billede magnify Nybegynder
22. november 2002 - 20:20 #21
Nice! :)

Kan godt lide http://cuttingart.frip.dk/eksperten/iknow/logo1a.gif men vil nok fjerne det "!" til sidst.. :D
Avatar billede kidrock Nybegynder
24. november 2002 - 13:43 #22
Avatar billede websurfer Nybegynder
25. november 2002 - 16:31 #23
Avatar billede kidrock Nybegynder
25. november 2002 - 17:10 #24
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
28. november 2002 - 08:58 #25
Vi har snakket lidt frem og tilbage, og har besluttet at kåre en vinder.

Valget stod imellem http://www.magnify.dk/iknow/iknow1.jpg og http://www.signon.starthotel.dk/iknow2.gif

Den første vinder på det grafiske, men den sidste løber alligevel med sejren pga. ideen med den oprakte finger. Vi vil ikke bruge forslaget direkte, men vi vil arbejde videre med ideen.

Takker for alle forslag på vejne af www.iknow.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2002 - 13:03 #26
http://www.eksperten.dk/spm/288694

Måske det var en ide at gøre opmærksom på at du ikke kan acceptere div. svar her?
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
28. november 2002 - 14:41 #27
f
Avatar billede Kengun Praktikant
05. december 2002 - 18:14 #28
Hvordan går det så her? Er der fremdeles muligt at forsøge sig at lave et logo?
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
06. december 2002 - 10:18 #29
Så skulle fejlen være rettet, så jeg igen kan kommentere i spørgsmålet.

Kengun, jeg beklager, men jeg har ikke været i stand til at svare dig.

Konkurrencen er egentlig afsluttet. Pga. en fejl, kunne jeg bare ikke kommentere eller acceptere svar i dette spørgsmål.

Jeg er lidt ked af du først kommer på nu, da jeg naturligvis gerne ville se dit bidrag også. Specielt da ingen af de indkomne forslag var "lige i øjet".