Avatar billede freebie Nybegynder
11. oktober 2000 - 00:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Abit BX6 Rev. 2.0 Bios upgrades ??

Er der nogen som ved hvor jeg kan downloade en nyere bios end den jeg finder på Abit´s site ??
Har en \"kammi\" som har købt en Celeron 700mhz, men boardet understøtter kun 600mhz Celeron ?? med den nyeste Bios upgrade...
Underligt da BH6 Rev 1.0 understøtter 700mhz Celeron, dette board er ældre end,
BX6 Rev. 2.0
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. oktober 2000 - 13:41 #1
Avatar billede freebie Nybegynder
17. november 2000 - 10:55 #2
Hmm ingen drivere der...??
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 2000 - 21:33 #3
http://www.abit.nl/english/download/bios%20update/bios-bx6r2.htm

Og under den nyeste Bios update står der som punkt 4.:

\"Supports Celeron 566(66) and 600(66) MHz CPUs.\"

Sorry....
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 2000 - 21:34 #4
Det ser ud til at du kommer til at UC (Under clocke) din CPU .. dammit!
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. december 2000 - 21:39 #5
Hvad er der i vejen med mit svar?

http://www.abit.nl/english/product/motherboards/bx6_20.htm

Her skriver de max 400 - men med den bios update, kan man komme op på 600 MHz. Du kommer ikke op på 700 MHz!
Avatar billede freebie Nybegynder
23. december 2000 - 22:10 #6
Der er ingen bios som understøtter det jeg søger, nemlig til en 700mhz. Celeron.
Jeg har selv været på abit i TW. og fundet de samme drivere.
Læs spørgsmålet igen hvis du ikke forstår hvad jeg mener, specielt linie 1.
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. december 2000 - 11:55 #7
Så skal du til at have sådanne \"hjemmelavet\" BIOS\'er - kan ikke anbefales! Jeg har endnu ikke fundet nogle BETA BIOS\'er på deres hjemmeside.
Avatar billede freebie Nybegynder
23. januar 2001 - 09:11 #8
Oki....svaret forstået.
Men ikke besvaret, ifølge overskriften.
Jeg spurgte efter en bios der virkede med en 700mhz. Kan selv finde de ikke fungerende biosér på Abit´s hjemmeside. Som du kan se ud af spørgsmålet....
Lukker alligevel spørgsmålet da der åbenbart ikke findes en bios....synd for min kammi....