Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:34 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

WEBDESIGN -SNAKKER OM PRISEN

Jeg skal bruge et webdesign...

<--LOGO-->
Logo'et skal være en kasse i perspektiv agtigt deisgn...
BLÅ FARVER/NYANCER - LYSE FARVER/NYANCER

<--DESIGN-->
Find på noget :D
BLÅ FARVER/NYANCER - LYSE FARVER/NYANCER

PRISEN:
Siden skal bruges til mig og en vens nystartet firma
"BUTIK" !!! Vi sælger software og siden er jo vores butiks vindue så der kan gå 1 måned efter designet er lavet til pengene bliver indbetalt !!!

Håber på der er nogle der vil hjælpe os !! :D
Avatar billede abpdk Nybegynder
17. november 2002 - 14:35 #1
Er det find fem fejl!? Du ved godt at man ikke må oprette det samme spørgsmål mere end én gang, ik?
Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:38 #2
sry sry.. jeg kunne ikke afsætte flere points end de 100 jeg afsatte fra starten...
sry
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 14:40 #3
Du kan da bare trykke på pointtallet oppe hvor der står

150 point fra light

Så kan du hæve points
Avatar billede cozey Nybegynder
17. november 2002 - 14:40 #4
Hvad så hvis i intet får solgt??? .... får man så ikke sine penge eller hvad???
Bare fordi man har en hjemmeside er det ikke ensbetydende med at man får solgt noget!
Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:42 #5
ja det virkede ik westi
Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:44 #6
så får du pengene alligevel COZEY - Det er ikke ved hjælp af produkterne som i får penge fra.... Jeg har bare ingen penge lige nu og får det inden for den næste måneds tid
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2002 - 14:44 #7
Kom nu med nogle ordentlige svar! Lav vores design hvis vi bliver kendt har i altid noget at prale af hahaha ;D
Avatar billede cozey Nybegynder
17. november 2002 - 14:46 #8
dezza... man må gå ud fra at du også er med på siden, hvis ikke det er en dobbelt-bruger ...  :)
Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:50 #9
dobbelt bruger my ass :D !!!!!!!

need answers plzzz
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. november 2002 - 14:58 #10
I vil få meget mere seriøse svar på Sharksforum! De dygtige nørder er også der, ikke her!
Avatar billede light Praktikant
17. november 2002 - 14:59 #11
der koster de tjo penge !!! ik ?? og jeg har ingen
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
17. november 2002 - 15:00 #12
Kay!
Avatar billede cdc Novice
17. november 2002 - 15:04 #13
Hvad kan i selv...?
Avatar billede cdc Novice
17. november 2002 - 15:05 #14
se her: http://www.eksperten.dk/spm/276705 så har du en start
Avatar billede 93a12 Nybegynder
17. november 2002 - 15:06 #15
Du kan få dette gammele design af mig http://www.razzo.fastweb.dk/exp/index.html
Avatar billede donwang Nybegynder
17. november 2002 - 15:42 #16
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. november 2002 - 17:54 #17
Jeg er villig til at se nærmere på opgaven. Du kan se mere på mit websted: http://www.a-vang.dk

...og skrive en mail med nærmere beskrivelse af opgavens omfang til: avn@a-vang.dk

Mvh Anders Vang Nielsen
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. november 2002 - 19:52 #18
Jeg vil gerne påtage mig opgaven, vi kan snakke om en pris over mail, icq el. andet.

Jeg kan mange forskellige programmer og har udviklet mange ting, inden for forskellige grafik facer, bla. pixels, vektor, 3d mm.

...kontakt mig på admin@ultraz.dk
Avatar billede magnify Nybegynder
17. november 2002 - 21:20 #19
Tag et kig på http://www.magnify.dk og/eller send mig en mail på mail@magnify.dk, så kan vi jo altid finde udaf noget.. :)
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 11:46 #20
Du kan se på www.device.dk og se referencer, og hvis det har interesse kan du kontakte mig på osj@device.dk.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 14:18 #21
Du har ikke skrevet til mig, så jeg går ud fra du ikke er interreseret, du må godt skrive om du er eller ej, men som du selv skriver kan vi altid snakke om prisen.

MVH
Ole Jørgensen.
Avatar billede light Praktikant
06. december 2002 - 17:04 #22
sry fandt selv