Avatar billede reason Nybegynder
26. juli 1999 - 13:38 Der er 49 kommentarer

Ny Kategori

En kategori om Vira ville ikke være at vejen da det er noget mange mennesker (pc'er) har problemmer med!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
26. juli 1999 - 13:43 #1
God ide !!!!!!!!!.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
26. juli 1999 - 13:44 #2
hehe - men man har et problem, hvis ens computere ER blevet smadret ;o(
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 13:57 #3
ja, men der kunne der f.eks. have været en advarsel om CIH, så jeg ikke fik smadret min puter den gang...
Avatar billede reason Nybegynder
26. juli 1999 - 14:05 #4
og hvis man har ? om forskellige typer vira
Avatar billede reason Nybegynder
26. juli 1999 - 14:06 #5
hvordan de virker og hvordan de inficere ens pc o.s.v.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 14:11 #6
jaja

ADMIN>> nu du er her så overvej også lige den kat. om mobiltelefoner
Avatar billede reason Nybegynder
26. juli 1999 - 14:16 #7
og kaffemakiner, støvsugere, elkedler, håndboremaskiner, og andet svært teknik  ;b
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 14:34 #8
nej mobiltelefoner...

der har sgu da været flere spm om mobiltelefoner en om Dreamweaver, PSP, SAS/SAP, ColdFusion osv.
Avatar billede reason Nybegynder
26. juli 1999 - 14:35 #9
ok ok  det var en joke
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 14:39 #10
Cyberesben: Du kan jo bare lave funktionsdygtig udgave af din Brian ver. af Eksperten *GG*

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 14:41 #11
det tror jeg ikke jeg må... så får jeg eksperten.dk på nakken
Avatar billede Dan Nim Seniormester
26. juli 1999 - 14:47 #12
esben..det skal de ikke bestemmt. Du må bare ikke hugge noget fra dem.

Okay, du hugger iden. men det er der heldigvis ingen Copyright på ;o)))

Men, jeg kan godt se det. det taget megettttteee lang tid a lære at bruge en mobiltelefon. Måske du så skulle prøve at ringe til den support linje som normalt findes. Eller læse i manualen ;o)

Der er mange muligheder
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 17:02 #13
chatstuff>> nu er det sådan at der er en masse udokumenterede funktioner osv. i Nokias telefoner, og ud over det så er det tit at man får problemer eller kommer i tvivl om noget...
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 17:06 #14
Det er da for latterligt. Vil de ikke stå inde for deres produkt eller hva' ?

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 17:10 #15
de vil ikke have at deres kunder sidder og taster en masse lort ind så de slår en masse ting fra osv.

kig på http://www.mobileworld.org/tech_info/gsm/nokia.htm#NOKIA 6110
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 20:14 #16
>>cyberesben
køb en ericsson , der er ikke så meget bøvl.
:)-oO
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 20:22 #17
stroehm>> luk, nokia styrer for vildt, det er bare dig der ikke kan se det... fordi du har brugt alle dine lommepenge på en ericsson
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 20:45 #18
Ericsson står da i det mindste inde for de laver !!! Og lave en masse funktioner i en tlf. og så ikke dokumentere dem, det er da godt nok det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.

Snowball
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 20:46 #19
>>esben
nogle af os er ikke 'på lommepenge'
esben , -dem tjener vi ved at bonne folk som er til at få på krogen(ikke meyersweb).og nogle af os har ikke brug for en mobil tlf. da det er begrænset hvad sådan en sjover kan udrette, prøv med lidt win ce + pcmcia kort med indbygget alt det der du gerne vil men ikke kan finde på din lille nokia.prøv feks en HP jornada820c det er lækre sager. - - -ups jeg er vist i drømmeland igen, jeg ønsker mig ihvertfald sådan en af mig selv , for mine surt tjente penge.
:-)
op med humøret esben teknologien bliver bedre og billigere så du for råd til en for dine lommepenge
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 20:55 #20
øøøh det var ikke mig der var på lommepenge... og en kategori om mobiltelefoner ville sgu være godt.. også for at man kan udveksle hinandens erfaringer med forsk. telefoner... og til generelle problemer osv.

og så kan vi måske også lave en konkurrence om at have et fedt mobilnummer *GG*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 20:58 #21
Ericsson står måske mere inde for det, men til gengæld er der ikke nogle kulte fede ting i deres telefoner, som der er i nokia...
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 20:59 #22
ok esben den er jeg med på.
hvorfor sker der aldrig noget under alle de i forvejen oprettede kats
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 21:00 #23
og forresten så styre ericsson altså for hårdt 888 yesyes
Avatar billede snowball Novice
26. juli 1999 - 21:05 #24
Cyberesben: Hvor fedt er det lige at spille ping pong eller hva' fanden man nu kan spille på sådan en skide Nokia.

Snowball
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 21:07 #25
burn baby burn ! !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. juli 1999 - 21:15 #26
stroehm>> ok nu er vi enige kategorien, så lad os droppe nokia/eric snakken ind der er et ordentligt sted at gøre det...
Avatar billede stroehm Nybegynder
26. juli 1999 - 22:04 #27
ok esben
;(>
Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. juli 1999 - 00:25 #28
hallo......

I skakker om Mobil telefoner, i en kategori som ikke er til mobilfoner...og som sikkeret ikke kommer *G*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. juli 1999 - 01:07 #29
chatstuff>> jeg kan godt høre du har en ericsson *GGGG*
Avatar billede stroehm Nybegynder
27. juli 1999 - 08:51 #30
jamen chatstuff du taler vira , på en side uden kat: vira .
undskyld det var bare en sidebemærkning, men ericsson bliover jo ikke dårligere af det, vel?
;(>
Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. juli 1999 - 11:23 #31
nej. og JA.

Jeg har en Ericssion, hvilket jeg er godt tilfress med og jeg behøver igen hjælpe til hvordan man bruger den. Hvis jeg gjorde det...ville jeg nok fortrække en anden telefon !.

Forsat god dag ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. juli 1999 - 11:33 #32
chatstuff>> nej jeg kan også finde ud af at bruge min, men det kan være at der er andre der har problemer... og desuden villle det være rart at kunne udveksle erfaringer med hinanden, hvis man skal ud og købe ny telefon. plus en masse generelt
Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. juli 1999 - 12:12 #33
"og desuden villle det være rart at kunne udveksle erfaringer med hinanden, hvis man skal ud og købe ny telefon. plus en masse generelt"

Så vidt jeg ved, er eksperten.dk til for hvis man har problemmer !!!.

Elleres kunne vi jo også ligeså godt oprettet kategorier som "gryder,pander,højtaler,keyboard" osv....

Så kunne man f.eks. høre hvad for en gryde som var bedst at koge Pasta i. Nej - Eksperten.dk er til for hvis man har PROBLEMMER ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. juli 1999 - 12:19 #34
NEJ! den er til hvis man har SPØRGSMÅL, IKKE KUN PROBLEMER!

kig lige rundt og se om der mange steder ikke bare er et spørgsmål... og altså intet problem...

Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. juli 1999 - 12:56 #35
ehh...er det bare mig.

Men jeg synes engang at jeg så at admin havdet skrevet "at eksperten.dk var hvis man havde problemmer".

¨Det kan godt være at det bare er mig som husker forkert.

Men det er da helt fint med mig ;o)

Men esben...kan du ikke tage NEJ for et NEJ ?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. juli 1999 - 01:54 #36
Esben fatter det ikke.... HaHEHEHeHe
Han er bare mega Brian :) ikkeogså Esben???
Avatar billede stroehm Nybegynder
30. juli 1999 - 09:33 #37
LIlle trylle trold (i11uzion)
du har godt nok bukserne på hva?
du har da fattet det hele sammen med et par af de andre!
kvikke fyre i er - kvikke fyre ...
tsk tsk
Avatar billede reason Nybegynder
30. juli 1999 - 12:43 #38
jeg tro snart det her ? er berettiget til at blive kaldt en virus  ; b
Avatar billede s Nybegynder
02. august 1999 - 13:40 #39
Jeg går 100% ind for den kategori med gryder og pander ;-)
Avatar billede s Nybegynder
02. august 1999 - 13:42 #40
Nej, pjat... men endnu har Eksperten været et sted for folk som har haft problemer/spørgsmål om COMPUTERE (ok... bortset fra fri debat)...
Og nej Esben... der er ikke en computer i en mobiltelefon...
Avatar billede reason Nybegynder
02. august 1999 - 14:59 #41
okey s hvis en mobiltelefon ikke er en computer hvad er det så
så vidt jeg ved findes der mobiltefoner der køre med windows (CE) så det argument holder ikke helt
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 18:36 #42
nej, og der er jo også software og så videre i en mobiltelefon, og man kan bruge dem til internet og til at skrive og til at spille på, så det er nok en slags computer... det er i hvert fald IT udstyr
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 18:38 #43
og chatstuff>> hvem er det der har sagt nej? admin har ikke udtalt sig endnu...
Avatar billede s Nybegynder
03. august 1999 - 00:03 #44
Hvorfor så ikke også oprette en kategori om stationære telefoner... det er så vidt jeg ved også it udstyr og så kan alle dem som ikke kan finde ud af hvor man skruer op for røret eller hvor knapperne sidder eller om de selv springer op når man har trykket på dem skrive deres spørgsmål...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 00:11 #45
nu er det sådan at der er lidt mere kram i en mobil telefon end i en stationær..

en stationær telefon er bare en genstand, et apparat
Avatar billede s Nybegynder
03. august 1999 - 11:14 #46
Øhh... er en mobil-telefon ikke det???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. august 1999 - 13:34 #47
øøøh nej
Avatar billede s Nybegynder
03. august 1999 - 15:05 #48
Hvad er forskellen mellem "en ganstand, et apparat" og en mobiltelefon?
Avatar billede dar Nybegynder
11. marts 2000 - 16:10 #49
Jeg tvivler kraftigt på at man kan få en kat. om mobiler når man ikke engang kan få det om spil. Og for faen der må da være nogle newsgroups om mobiler.