Avatar billede sabine Nybegynder
16. november 2002 - 00:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjern cilcklyd fra TWebBrowser

Davs alle sammen
Er der nogen af jer der ude, der ved hvordan man slå clicklyden fra, når man loader en ny side ind i et TWebBrowser

Mvh Thomas
Avatar billede morten_s Nybegynder
16. november 2002 - 09:02 #1
sluk for højtaleren ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 11:17 #2
Lyden der kommer, skyldes lydindstillingerne på den enkelte computer. Det er ikke noget du kan indstille på andre måder end via Kontrolpanelet.
Avatar billede sabine Nybegynder
16. november 2002 - 12:36 #3
Okay hvis jeg ikke kan slå lyden fra i TwebBrowser, kender i så et andet komponent der kan lave et preview af en html side uden at den siger denne lyd,

Magik: alle de indstillinger der er i kontrolpanelet såsom lyd, mus, skærm kan indstilles fra delphi, det drejer sig bare om at finde dem i registrings databasen eller via Api

og nej jeg kan ikke bare slukke for højtaleren
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 12:54 #4
Det er jeg godt klar over at de kan. Jeg vil bare blive temmelig irriteret hvis jeg havde software der sådan bare uden videre lavede om på indstillingerne på min computer.
Avatar billede borrisholt Novice
16. november 2002 - 13:09 #5
har du kigger på torry ?

Jens B
Avatar billede sabine Nybegynder
16. november 2002 - 14:06 #6
Magik: Ja det har ret i og det er netop også derfor at jeg gerne ville vil have et komponent som ikke afspiller den lyd

dav Jens
ja jeg har kikket på torry men har ikke fundet noget jeg kan bruge
det komponent skal have samme funktionalitet som TwebBrowser men skal bare ikke sige den irriterende lyd
Avatar billede martinlind Nybegynder
16. november 2002 - 15:35 #7
Det er rigtig ireterende lyd, men den er der også i IE, og stifinder, hvor slår man den fra ??
Avatar billede zimp Nybegynder
17. november 2002 - 22:28 #8
Det er den lyd der hedder 'Complete Navigation',

Under egenskaber for lyde, Stifinder
Avatar billede sabine Nybegynder
20. november 2002 - 17:48 #9
Når det ser ikke ud til at i kan hjælpe mig, så jeg lukker mit spørsmål
Avatar billede borrisholt Novice
21. november 2002 - 08:32 #10
Nej hold du dig nu til at spørge efter diverse hardcore ting jeg har en chance for at svare på :-)

Jens B