Avatar billede steinmann Nybegynder
15. november 2002 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 hurtige til jer...

Jeg skal bruge 2 små ting...

et lille script som tjekker om feltet 'test' indeholder tegnene @ og minimun et .!

derefter skal jeg bruge et script som tjekker om 2 felter er ens, i denne sammenhæng, test og test1...

Håber nogle kan hjælpe hurtigt... hvis i kan lægge dem sammen til 1 script er det bare helt finno med mig :D
Avatar billede initializing Nybegynder
15. november 2002 - 13:48 #1
Overvej en bedre overskrift!
Avatar billede kring Nybegynder
15. november 2002 - 13:51 #2
Det første lyder som en email-validering og det er der svaret på mange steder her på Eksperten.

fx. http://www.eksperten.dk/spm/26016
Avatar billede steinmann Nybegynder
15. november 2002 - 13:52 #3
takker for de kommentar der kom... men jeg har fundet en løsning...
Avatar billede Spotgun Seniormester
15. november 2002 - 13:53 #4
function erEns() {
  if(formNavn.felt1.value==formNavn.felt2.value) {
    return true;
  else
    return false;
  }
Det burde virke til dit 2. spørgsmål... (Er dog ikke testet)