Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 13:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se side. Mangler lille jave program!!!

Hejsa!

Hej har en hjemmeside www.fuld.nu som er lavet med frontpage, men der er nogle der ikke kan se de pejefølsomme knapper. Jeg ved godt at det er fordi de ikke har installeret et jave program. Men hvilket jave program er det mindste man behåver at installere for at kunne være med???
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 13:11 #1
VM86 virtuel mashine skal installeres.
Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 13:16 #2
Og hvor kan jeg finde det?
Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 13:16 #3
Er der ikke et mindre program folk kan installere? nemt og hurtigt?
Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 13:23 #4
Jeg har prøvet at hente et jave program fra http://java.sun.com men programmet fylder 8mb, det kan ikke være rigtigt at det skal være så svært at se en pejefølsom knap!
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 13:29 #5
Det er det der skal bruges, man kan heller ikke åbne netbank uden.
Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 13:48 #6
Kan det passe at mine brugere skal installere et program på 8 mb. Bare for at se min side!!! Det tror jeg ikke på.
Avatar billede olly Nybegynder
14. november 2002 - 14:42 #7
Tro hvad du vil... Det er rigtigt!
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
14. november 2002 - 14:49 #8
Brugerne skal have installeret JRE for at kunne se dine applets. Der følger en JRE med til Internet Explorer, som den benytter pr. default, men det er en gammel version, så den er ikke altid helt optimal.
Du kan hente SUNs JRE på: http://java.sun.com/getjava/
Det kaldes også Java-plugin.
Avatar billede gybel Nybegynder
14. november 2002 - 15:26 #9
Microsofts JVM er hurtig men når der er krævende opgaver så brokker den sig..
Du kan hente den her:
http://www.bec.dk/bec/omos.nsf/vfiles/msjavx86.exe/$file/msjavx86.exe
Det er den de fleste mennesker benytter default med i IE (dog ikke ie6.0)
Ellers så kan du hente jre1.3.1 her:
http://www.bec.dk/bec/homepage.nsf/502A0E94BF509F0BC1256BFF002BB4E6/$file/j2re-1_3_1_03-win-i.exe
Avatar billede gybel Nybegynder
14. november 2002 - 15:33 #10
jvm er mindst men ikke meget ca. 5 mb
Avatar billede gybel Nybegynder
14. november 2002 - 15:35 #11
her lige set siden folk der vil se den skal have enten jre eller JVM som olly siger.
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 17:36 #12
Hvorfor afviser du mit svar, det var først, og det samme som qybel, kommentar udbedes.
Avatar billede romolo Nybegynder
14. november 2002 - 21:19 #13
Han havde link. Og uddybede svaret bedre!!!
Avatar billede peet-49 Novice
14. november 2002 - 22:10 #14
Det er muligt, men du har trodsalt fået nøjagtig det, du har spurgt om. Og mit svar var det første.
Avatar billede gybel Nybegynder
14. november 2002 - 22:34 #15
peet49:
Så længe svaret er åbent så forventer spørgsmålsstilleren at der bliver svaret mere præcist eller uddybende.
At du skriver "VM86 virtuel mashine skal installeres."
Kan han jo ikke rigtig bruge til noget. Hvor vil du hente den??
Microsoft har den ikke liggende mere og så hedder den også "JVM" med mindre det er til Linux.
I sidste ende er det jo stadig spørgsmålsstilleren der vudere mellem de stillede spørgsmål hvilket der besvare hans spørgsmål som han ønsker det.
Avatar billede peet-49 Novice
15. november 2002 - 00:02 #16
Ja, der er jo nogle, der skal have det serveret med små skeer, og helst installeret i maskinen.