Avatar billede syrena Nybegynder
14. november 2002 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hente vedhæftet fil

Jeg har netop fået installeret Windows XP Home Edition. Noget helt nyt (og uforståeligt) sker nu, når jeg klikker på den papirclip, der angiver en vedhæftet fil. Herefter kommer der et nyt tomt skærmbillede med navnet "Fax og Billedfremviser". Jeg finder ingen mulighed her for at hente den vedhæftede fil. Er der fejl i min indstilling, eller står der et lille vingeben et eller andet sted, hvor det ikke skal stå? Mange hilsener SYRENA!
Avatar billede prodic Mester
14. november 2002 - 10:03 #1
er det gældende for en bestemt fil-type?
Avatar billede foodear Praktikant
14. november 2002 - 10:03 #2
Hej og tillykke med XP. Du skal højreklikke på clipsen og vælge gem på disk

/Foodear
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 10:06 #3
Funktioner - Indstillinger - Sikkerhed - Fjern vingen i "tillad ikke, at vedhæftede filer, der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes"
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 10:07 #4
Prøv det :)