Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 14:40 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Designopgave til en kommende....

Hej!

Jeg sidder netop og har færdig programmeret et shopping system til en kommende edbshop på nettet. Dog mangler jeg et design.

Designet må gerne være lidt smart, dvs. sådan lidt popsmart hvis i forstår hvad jeg mener ?

Ellers spørg mig, og jeg kan godt give nogle forslag til andre sider jeg kan li' som i kan gå ud fra bare det ikke ligner for meget!!!
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 14:41 #1
Så spørger jeg dig... Hvilke sider ka' du li?? :)
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 14:45 #2
eks.: www.tv2.dk (opsætningen)

hvilken farvesektion må du selv vælge, men spørg lige :)
Avatar billede superanden Nybegynder
13. november 2002 - 14:48 #3
www.edbpriser.dk

totalt fedt design mm.!
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 14:50 #4
skriv lige hvis du/nogen starter på det!!!!
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 14:56 #5
westhi> vil du have flere/andre sites ?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 15:02 #6
Ja det ville da være bedst.. Det kan være jeg kigger på det senere :)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2002 - 15:10 #7
kunne tænkes at jeg kigger på det i nat, mn vil ikke love noget...
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 15:12 #8
questis > ok

westhi > kan ikke lige pt. komme på flere - ellers prøv dig frem
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. november 2002 - 16:36 #9
Er det en gratis shop på nettet, hvor det gælder om at samle point.
Så man kan købe varen?

Det virker nemlig ikke ret seriøst.

/per
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 16:41 #10
hoejrup > Shoppen er 100% seriøs med prof. vareleverandør!

Grunden til jeg netop har valgt exp.dk til at finde et design, er at jeg har kigget på nogle design som er lavet her på exp.dk og dem finder jeg ret gode.

At dette spørgsmål virker useriøst er jeg sgu ikke glad for at høre.

Da webshoppen m.m. som sagt er 100% seriøs!!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. november 2002 - 16:51 #11
pezzo>Det lyder rart. Så koster det også penge, hvis du skal bruge et professionelt design.

De dygtige designere har været på eksperten, men det er over et halvt år siden de forsvandt. De har nemlig fået et job, og tjener penge på deres design.

/per
Avatar billede pezzo Nybegynder
13. november 2002 - 16:53 #12
muligt, men jeg har lige snakket med en ven som har fået lavet et flot design for blot 200 point også!

any way, man kan vel altid håbe at der findes et ordenligt design i blandt nogen af exp.dk's brugere....
Avatar billede cade.dk Nybegynder
13. november 2002 - 16:55 #13
Avatar billede cade.dk Nybegynder
13. november 2002 - 16:56 #14
www.cade.dk - Alt udførs efter pris..
kan kontaktes på paw@cade.dk så kan vi aftale pris osv.. også får du det som du vil ha det.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. november 2002 - 08:58 #15
Hejsa!

Pezzo! Er det kun point du kan tilbyde...? Hvis det er non-profit, så se borte fra dette, men jeg kan sagtens give et bud på hvordan det skal se ud!
Du kan fange mig her: cmk30@ofir.dk

www.ver2l-studios.dk eller kigge på mit site! Det er kun en splash, da sitet ikke er færdigt endnu! :o/

cmk30
Avatar billede staz Nybegynder
14. november 2002 - 09:02 #16
pezzo > Hvor seriøst er projektet? Altså, der bliver købt et .dk domaine + reklamer osv???
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. november 2002 - 09:17 #17
jeg er pænt sikker på at jeg kan lave noget der er federe end nogle af de her drenge.. ..men det kommer til at koste dig en tusse. Du kan fange mig på olav@etalk.dk

/t0p
www.mmusic.dk
www.mvp-clan.dk
www.laegaard.dk
www.etalk.dk
www.denbaek.dk
www.smu.dk
www.dff-pr.dk
www.badmanton.dk
www.abildgaardsgade.dk
Avatar billede staz Nybegynder
14. november 2002 - 11:39 #18
t0pd0g >> Pas nu på ikke og love mere end du kan holde ;o)
Avatar billede cdc Novice
14. november 2002 - 11:46 #19
t0pd0g--> det er ikke pent at nedgøre andres arbejde på egen bekostning, og så meget har du da heller ikke at prale af
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 11:52 #20
t0pd0g>>

hvad er det for noget pis at lukke ud.... hvis det er de links du har smidt du praler sådanne af, så må jeg sige at din kommentar slet ikke holder:

www.abildgaardsgade.dk: er der jo ingen ben i der er lavet et fade, og det er det

www.badmanton.dk: er den grafikske tekst så dårlig at man ikke kan tage penge for det, den hagger og slår sig.
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. november 2002 - 12:20 #21
piv questis.. ..de 2 du nævner er ældre arbejde og sider til henholdsvis min chefs gade og badmintonklub - jeg skal huske at undlade dem fra min referenceliste i fremtiden. Tak du.

Jeg syns nu ikke du har noget at lade mig høre ud over det.. ..jeg lurede lige på den hp du har i din brugerinfo...

staz og cdc.. ..jeres hp'er ser sku nice ud.. jeg vil nu ikke sige at jeg promoverer mig selv på andres bekostning. Jeg mener ikke at jeg har set en kommentar til spørgsmålet fra en person som vil kunne lave noget der er lige så godt som det jeg kan lave.

Måske er jeg bare indbildsk

/t0p
Avatar billede pezzo Nybegynder
14. november 2002 - 13:40 #22
cmk30 >Kigger på det

staz > Det bliver naturligvis købt .dk domæne og reklamer !

t0pd0g > Kigger på det
Avatar billede cade.dk Nybegynder
14. november 2002 - 14:20 #23
t0pd0g - kan ikke forstå den måde du hopper fram og fyrer shit af..
DU skal da helt sikkert ha 5 svin for dine design de er da cult/fede/stilet nok men du burde nok droppe det der måde.. "kan klare alt.. er den beste"
er sikker på du er god.. og en fin fyr.. men du udtrykker en masse ikke så fedt..
men Keep out white the god work!
Avatar billede pezzo Nybegynder
14. november 2002 - 14:42 #24
cade.dk > enig!

t0pd0g > kontakter dig hurtigst muligt for at høre mere om hvad du evt. kan tilbyde mig!
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. november 2002 - 16:32 #25
sorry cade.dk.. ..jeg er nok lidt indbilsk :D Sorry til jer andre oxo.. ..jeg kan sku godt se at jeg gav den lidt rigeligt gas der..
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. november 2002 - 16:32 #26
det er jeg ked af
Avatar billede staz Nybegynder
14. november 2002 - 20:00 #27
pezzo... hvis der er penge i det, og du vil se lidt referencer, så smid en mail på: info@pixel-studios.dk
Avatar billede magnify Nybegynder
14. november 2002 - 23:15 #28
Ja, hvis der er penge i det kan du jo også tage et kig på http://www.magnify.dk eller sende mig en mail på mail@magnify.dk :)
Avatar billede pezzo Nybegynder
15. november 2002 - 21:16 #29
Spørgsmålet har fået en forkert retning....

Lukker og takker for de mange gode forslag :P
Avatar billede staz Nybegynder
19. november 2002 - 12:39 #30
t0pd0g >> Synes ikke du fik ham overbevidst... why?