Avatar billede kolzie Nybegynder
12. november 2002 - 21:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IP Banning?

Jeg har den her side, www.supervff.dk og vil gerne have en IP banned fra siden. Grunden er at jeg på mit forum ikke kan banne ham (det er et BraveNet forum), så jeg er nødt til at banne ham fra hele siden.

Kan jeg overhovedet gøre det, når det er .html ?
Går jeg da ud fra man kan - og hvis man kan, hvordan gør jeg så? Det skal fungere sådan, at han kan se en side, hvor der står at han er banned - og hvad der kan lægge til grund for, at man er blevet banned. (skal selvfølgelig nok selv stå for teksten ;) )
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2002 - 21:53 #1
På et bravenet forum har du da "IP address banning allows you to stop people from posting."
Avatar billede htm Nybegynder
12. november 2002 - 21:54 #2
Så skal du over i noget serversidesprog, som php eller asp! Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre i javascript!
Avatar billede kolzie Nybegynder
12. november 2002 - 21:57 #3
Det må jeg ærligt indrømme, det kan jeg ikke finde?
Avatar billede kolzie Nybegynder
12. november 2002 - 21:58 #4
htm > det var netop også det jeg var bange for, men det er jo et flash-element - jeg ved ikke, hvad koden er for at afspille det i fx PHP eller ASP?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2002 - 21:59 #5
Jeg kan gi' dig det i php!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2002 - 21:59 #6
Avatar billede kolzie Nybegynder
12. november 2002 - 21:59 #7
erikjacobsen > hov, har fundet det nu (ups) - afprøver lige om det virker..
Avatar billede kolzie Nybegynder
12. november 2002 - 22:02 #8
erikjacobsen > damn, en svipser fra min side. Hvis du lige lægger et svar, kan du få dine point :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. november 2002 - 22:03 #9
'k