Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 18:51 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syntes i ...

ideer og forslag ønkes point til alle.

www.motorcentrum.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
11. november 2002 - 18:54 #1
Deb er måske lidt kedelig, med de to grå farver. Det ville måske peppe siden lidt op, hvis du valgte en anden skrifttype. Jeg ville foreslå Verdana eller Tahoma, men det er selvfølgelig smag og behag.
Avatar billede pfp Nybegynder
11. november 2002 - 18:54 #2
Deb = den.
Avatar billede ullum Praktikant
11. november 2002 - 18:55 #3
jeg syntes den er lidt "fersk" i farvene, lidt ,mere spræl
Avatar billede hsm Nybegynder
11. november 2002 - 19:01 #4
Jeg har følgende kommentarer:

1 - De to "kasser" forneden  virker lidt "tomme".
2 - Menustrukturen er uklar - man kan ikke overstue hvor man er i strukturen, som jo er mere end det ene niveau dyb, som man kan navigerer.
3 - Menuen i øverste venstre hjørne ville jeg lade markerer hvor man er henne.
4 - Det virker fjollet at vise et ur (med sekunder endda), som er "gået i stå".

Bortset fra det er designet nydeligt, og idéen er da også spændende.
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 19:03 #5
synes du at uret skal væk eller skal det gå
Avatar billede funguy Nybegynder
11. november 2002 - 19:03 #6
Brug lidt flere farver... Den virker næsten for enkel.. Brug en anden skrifttype.. Det ville komme til at se pænt ud.. Eks. Arial..
Ellers er den da meget pæn =)
Avatar billede hsm Nybegynder
11. november 2002 - 19:06 #7
Lad det gå - men kun med timer + minutter.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 19:09 #8
uret har ingen berettigelse. Langt de fleste har et ur nede i højre hjørne. Og dem der ikke har kan nok kigge på deres armbåndsur.

Forslag til andre font: verdana, tahoma, arial
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 19:11 #9
Udover design, tror i det er en side der er behov for på nettet eller er der nok sider indefor de emner den vedrøre. Og har i forslag til om der mangler noget på siden?
Avatar billede ullum Praktikant
11. november 2002 - 19:12 #10
enig i uret
Avatar billede ullum Praktikant
11. november 2002 - 19:17 #11
det største problem er vel at få gjort det kendt, når først der er mange brugere bliver den jo mere attraktiv. Men ideen er da god
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 19:24 #12
Har i nogen ideer til hvilke farver der kunne passe til, istedet for de nuværende?
Avatar billede ullum Praktikant
11. november 2002 - 19:27 #13
jeg syntes at det pænt som det er
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 19:33 #14
Har i nogen ide om hvad man kan gøre for at gøre den mere kendt?
Jeg ved godt det ikke er lige til, men har i nogle ideer?
Avatar billede hsm Nybegynder
11. november 2002 - 19:36 #15
Kommer meget an på hvor meget du vil ofre på sagen - køb af bannerplads de rigtige steder er dyrt men effektivt, hvorimod det sjældent nytter at plastre sin side til med "banner-exchange" bannere.
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 19:41 #16
Ja banner exchange vil jeg helst undgå, hvilke steder kunne være relevant med bannerplads. Kender i de der bokse der er ude i siden på google man kan betale for at få, er der nogen der ved om de er effektive til at skaffe trafik?
Er der nogle af jer der kender Chart.dk og lign. og ved om det er noget man skulle benytte?
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 21:23 #17
nogen ideer..
Avatar billede werd Nybegynder
11. november 2002 - 21:40 #18
da jeg ikke har set din side før nu, ved jeg desværre ikke hvad jeg syntes!
Avatar billede melao Nybegynder
11. november 2002 - 21:41 #19
[Har ikke læst de andres svar]

Flot, men for grå & trist.

.::© 2002 Motorcentrum.dk::. syntes jeg skulle skrives med en sans-serif skrifttype. Samme gælder "Adgangskode" ex.

Menuen kunne godt bruge en hover effekt.

http://www.motorcentrum.dk/kat1.php lige for detalijeret med sekunder, minutter og timer :).

Generelt mangler siden lidt liv, nogle billeder.

/Casper
Avatar billede nesral Nybegynder
11. november 2002 - 21:50 #20
Ja det kunne godt være det ville være nok med bare en dato, og så droppe sekunder, minutter og timer :-)
Avatar billede cosmodk Nybegynder
12. november 2002 - 01:41 #21
simpel og stilren side - med et par fejl, jeg tror at din mening har været at holde header og footer på det samme sted på alle siderne, det lykkedes ikke helt. Overskriften i hvid går ind i baggrunden der er hvid - ikke pænt, måske du skulle prøve at lave de tdér der holder overskriften lidt højere og aligne til midt og center. En sort kant rundt om dine bokse kunne også pynte meget f.eks brug stylesheet som dette :

.gkant { border-width: 1px 1px 1px 1px; border-style: solid; border-color: #000000; background-color : #C8C8C8; }

Når så class="gkant" bliver kaldt i din TD vil denne blive omkranset af en sort linje på 1 x 1 PX. hvilket stiller siden pænere.

Blå menu links er ikke "pæne" mere, de passer ikke ind i de andre farver du har valgt for siden, så de kunne med fordel også ændres til en anden farve, eller lave en mouseover effekt i css der gør at folk kan se at det er et link.

Eks.
A        {COLOR: black;FONT-FAMILY: verdana, sans-serif;FONT-SIZE: 13px;TEXT-DECORATION: none; FONT-WEIGHT: bold;}
        A:visited    {COLOR: black;FONT-FAMILY: verdana, sans-serif;FONT-SIZE: 13px;TEXT-DECORATION: FONT-WEIGHT: bold;}
        A:active    {COLOR: brown;FONT-FAMILY: verdana, sans-serif;FONT-SIZE: 13px;TEXT-DECORATION: underline; FONT-WEIGHT: bold;}
        A:hover        {COLOR: brown;FONT-FAMILY: verdana, sans-serif;FONT-SIZE: 13px;TEXT-DECORATION: underline; FONT-WEIGHT: bold;}

En anden skrifttype ville også være at foretrække, den du har brugt på links nu er ikke "skærm venlig" men derimod en tryk type der ikke egner sig på skærm. Prøv en type som f.eks Verdana eller Arial istedet.

Håber det kunne bruges.

Mvh
Cosmo