Avatar billede oasen Nybegynder
11. november 2002 - 16:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har et par smileys?

Er der nogen, der tilfældigvis ligger inde med en 6-7 små smileys, jeg kan bruge til en chat?
Avatar billede klaskeren Nybegynder
11. november 2002 - 16:57 #1
ja da... www.klasker.dk under tagwall der skulle være et par stykker :D
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 16:57 #2
jeps... enten send en mail til swishdk@yahoo.com eller gå ind på http://www.dennis.laxy.dk der er mange smileys over det hele, men ved ikke hvor mange slags der er
Avatar billede 12tri Nybegynder
11. november 2002 - 17:03 #3
ja du kan kigge på forum.snitz.com der er en masse under downloads. Både det originale forum og adons

Ellers så kan du kigge efter på www.triathlon.dk under gæstebog der er et par gode
Avatar billede oasen Nybegynder
11. november 2002 - 17:29 #4
klaskeren---> Er du da bims hvor er der mange - jeg ser lige på det :)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 17:46 #5
sorry det er swishdk@yahoo.DK
Avatar billede oasen Nybegynder
11. november 2002 - 17:55 #6
Saxe ---> Jeg endte med at bruge http://www.hostedstuff.com/popup/ubb.htm som jeg fandt under din henvisning. Tak til alle :)
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2002 - 20:56 #7
sig lige til når din chat er færdig eller når man kan teste den :)
Avatar billede oasen Nybegynder
11. november 2002 - 22:42 #8
Den er nu bare lavet i ASP, men den er velfungerende og får et par nyttige funktioner, såsom private beskeder og mulighed for at give brugere karantæne X antal minutter. Jeg lægger den snart op på www.inaktiv.dk så du kan kigge ind om nogle dage.
Avatar billede mr.rolle Nybegynder
12. november 2002 - 07:03 #9
www.manses.subnet.dk/404769.htm
der kan du finde et par stykker du måske ikke har set før