Avatar billede herbie4ever Nybegynder
11. november 2002 - 14:20 Der er 8 kommentarer

E-mail hvilke er gratis og kan kobles op hjemme fra og forwardes

Hejsa

Jeg skal bruge en email adresse jeg kan forwarde eksternt altså fra udbyderens email på nettet.

E-mailen må ikke ende på .dk / .com / .net /.org

Helst .de / .au / .it

Altså så det ser udsom om adressen er udenlandsk.

Fra denne skal jeg kunne forwarde den til 3-4 andre gratis emails for til sidst at forwarde den til en e-mail jeg har på min outlook på min hjemme pc.

Alle e-mail udbydere skal have en AUTOMATISK forward funktion sådan at når en sender en mail til min første adresse sendes den automatisk videre til de andre email adrr. of ender hos mig. DVS jeg skal ikke vedligeholde nogle konti blot hente mails ned fra min hjemme pc.

Forvirret?
Avatar billede jensendk Nybegynder
11. november 2002 - 14:23 #1
.whatever hos azero.dk ?
Avatar billede herbie4ever Nybegynder
11. november 2002 - 17:34 #2
Tak for svaret men jeg behøver en email adresse hvo jeg ikke skal betale eller ikke behøver registrerer mig,

mvh thomas
Avatar billede the_collector Novice
12. november 2002 - 17:08 #3
Jeg tvivler på at du kan få en emailadresse, hvor du ikke behøver at registrerer dig. Mht til betaling, så er langt hovedparten begyndt at opkræve penge for ydelser som forwardning og lignende, du skal være heldig, hvis du kan finde bare et par stykker som er gratis.
Avatar billede the_collector Novice
12. november 2002 - 17:12 #4
Ellers er bedste bud : http://www.emailaddresses.com/email_forward.htm, men allerede der er en del af dem kun gratis i 30 dage. Hos de gratis af dem lyder det som om man vil blive tæppebombet med reklamer. Så hvis du skal sende gennem 3-4 stykker, så kan du næsten bruge hele dagen på at slette spam ;-)
Avatar billede klojs Nybegynder
30. november 2002 - 02:54 #5
Avatar billede the_collector Novice
15. januar 2003 - 11:48 #6
Lukketid?
Avatar billede the_collector Novice
05. maj 2003 - 16:02 #7
Lukketid?
Avatar billede julebetty Nybegynder
12. august 2003 - 03:46 #8
Hvis du ikke har fået det til at virke kan du få en gratis hos mig, jeg har et .com domæne og jeg kan få den til at forwarde til op til 10 email adresser.

Kim