Avatar billede webing Nybegynder
11. november 2002 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

InDesign 2.0 på dansk til undervisningsbrug

Hej

Er der nogen af jer der ved hvor man kan få fat i InDesign 2.0 på dansk til undervisningsbrug? Altså en billig udgave. Svaret haster da jeg skal undervise på onsdag!
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2002 - 14:28 #1
Det kan du ved at kontakte den danske importør af adobe produkter. E-mail f.eks. adobe.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2002 - 14:30 #2
Hvis du ikke kan nå dette, sk kan du evaluere adobeprodukter i 3 uger ( så vidt jeg husker´) d.v.s. installere de nødvendige produkter på maskinerne, evaluere dem under kurset og derefter afinstallere. Dette er helt legitimt og accepteres uden videre af adobe
Avatar billede webing Nybegynder
11. november 2002 - 15:10 #3
Takker bufferzone! - jeg fandt en forhandler ud fra Adobes hjemmeside. Fandt en her i Odense som oven i købet havde den på lager til en god skolepris. Så du skal have tak for ledetråden. Jeg kan så efterfølgende slå mig selv oven i hovedet for ikke selv at være kommet på den selvfølgelige mulighed!
Endnu en gang tak!
Avatar billede webing Nybegynder
11. november 2002 - 15:14 #4
Skulle der være nogen er interesseret kan jeg fortælle at der fortsat er enkelte pladser tilbage på kurset som starter som sagt onsdag kl. 19.30. Ring på tlf. 66139813 og meld dig til eller ring på 2421 8802 og hør nærmere om kurset. Kurset er i Odense.