Avatar billede mt23 Nybegynder
10. november 2002 - 14:24 Der er 10 kommentarer

Hvordan laver man sådan noget..

Hejsa.
Hvordan laver man et billede om til at se sådan her ud?
http://www.zammy.dk/Grafik05.jpg

Mads
Avatar billede prodic Mester
10. november 2002 - 14:26 #1
Avatar billede ctacta Nybegynder
10. november 2002 - 14:37 #2
Det er sandsyligvis tegnet i Illustrator eller CorelDraw.
Du kan gemme den som AI (Adobe Illustrator format) og importere den i Photoshop og lave den om fra vektor til bitmap grafik.
Avatar billede mt23 Nybegynder
10. november 2002 - 14:41 #3
Okay jeg vil gerne have en lidt bedre forklaring..???
Avatar billede ctacta Nybegynder
10. november 2002 - 14:44 #4
Photoshop er IKKE vildt egnet til at tegne den form for stregtegning. Du kan godt og med et godt resultat med en digitizer (pen/airbrush) men du opnår det bedste resultat i Illustrator eller CorelDraw, der er vektor baseret i modsætning til Photoshop der er bitmap baseret.
Avatar billede mt23 Nybegynder
10. november 2002 - 14:53 #5
Ohhh...

Hmmm... Ken Photoshop lave noget fedt ved et billede???
Avatar billede spe Nybegynder
10. november 2002 - 19:20 #6
Selvfølgelig kan pahotoshop lavet noget fedt ced et billede men svært at beskrive for dig her da der er uanede muligheder.
Et foreslag er at afprøve Image-->Adjustments-->Posterize.
Avatar billede mt23 Nybegynder
10. november 2002 - 21:27 #7
Flere foreslag??
Avatar billede allstar Nybegynder
15. november 2002 - 16:50 #8
ja.. et her.. tag et org. photo ind i photoshop gå op i filter og en af de første menuer er der et filter der hedder cutout...prøv det..
Avatar billede claus_jac Nybegynder
21. november 2002 - 17:57 #9
som allstar siger, filter og cutout i artistic punktet, men inden du gør det kan det være en stor fordel at jævne farverne lidt ud, prøv først at gå ind i channels og smartblur rød, grøn og blå kanalerne. gør det med herefter går du ind i cutout og leger.

Håber det hjælper.
Avatar billede sup Nybegynder
09. december 2002 - 15:49 #10
Photoshop kan godt stregtegne med lidt snedige effekter.
Men lidt svært at bedømme billedet nu når det er væk.

Er du der mt23 ?