Avatar billede jumlie Nybegynder
10. november 2002 - 11:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

History brush

Øv endnu en tutorial der driller.

Se punkt 4

http://www.thinkdan.com/tutorials/photoshop/removingblemishes/index.html

Når jeg bruger history brushen sker der absolut intet?
Jeg har aktiveret history brushen i både toolbaren og snapshotet (har prøvet på begge snapshots)
Avatar billede jumlie Nybegynder
10. november 2002 - 15:42 #1
Er der ingen herinde der kan/vil hjælpe?
Pls make me happy :0)
Avatar billede spe Nybegynder
10. november 2002 - 19:07 #2
ville gerne hjælpe men har ikke luge en ide til hvorfor det ikke virker. Bortset fra at du ikke skal vælge snapshotet i paletten men kun slå penslen til udfor shapshotet og ellers arbejde på billedet.
Avatar billede jumlie Nybegynder
12. november 2002 - 10:43 #3
Spe-> Jeg har ikke valgt snapshotet i paletten. Jeg har prøvet at bruge den alm. paintbrush samt art history brush og de virker. Måske der er en defekt i mit program?
Avatar billede spe Nybegynder
12. november 2002 - 11:39 #4
Tror ikke der er en defekt i dit program men tror mere det handler om nogle dårligt beskrevne tutorials på de sider.
Avatar billede jumlie Nybegynder
12. november 2002 - 12:21 #5
Spe-> Har du nogen forslag til andre tutorials?
      Jeg har gennemgået disse:

      www.prodic.dk
      www.pixel-studios.dk
Avatar billede spe Nybegynder
12. november 2002 - 13:01 #6
Avatar billede jumlie Nybegynder
12. november 2002 - 13:33 #7
Spe->Tak - dem vil jeg så prøve. Kan du ikke svare så jeg kan give dig dine
velfortjente point :0)
Avatar billede spe Nybegynder
12. november 2002 - 13:44 #8
God fornøjelse!